PDA

View Full Version : What Has Happend To



BILLY-THE-FISH
12-18-2003, 07:17 PM
Hi,

Can anyone tell me whats happend to Razorback? it's dissappeared :o
It is the best server on e-mule but it's been gone for days now!!!
I can never seem to be able to connect easily to other servers they always seem to be full or something!! :angry: :angry:

Cheers!

thisiswhoweare
12-18-2003, 09:17 PM
i believe they are updating i think. Could be wrong.

sparsely
12-19-2003, 01:45 AM
razorback was actually taken out of service a month or so ago....
I don't know who the new 'razorback' server belongs to, or if it's the same one.

doesn't matter anyway, sparsely lives on SEDG

Livy
12-19-2003, 03:36 AM
the lovepoint.biz servers are pretty good, razorback is a little more restrictive than them, and i never seem to get people uploading of me on razorback, while my que shoots up on lovepoint.biz

thisiswhoweare
12-19-2003, 06:12 AM
Bonjour je me présente, je m'apelle Edelweiss, je travail pour l'administration des serveurs qui héberge la machine " Razorback ", dans nos Locaux de Uccle, quartier de Bruxelles.

Un des gérants techniques de la bécane à demander de passer donner quelques nouvelles du serveur sur le forum, ce que je m'apprete à faire.

Le serveur , après verfication, n'est pas endomagé par le hardware, mais par un confllit entre la conection et le suport utilisé (Linux , et son server emule). Pour l'instant aucune solution radicale ne peut être faite, et le serveur ne peut renouveler son travail, une modification devrais survenir dans l' après midi, je tenterai de reinstaler un nouveau systeme, ainsi que la version d' Emule actuelle sur le serveur, et testerais la bécane en temps réel. Nous vous escusons des dommages que cela peut creer dans la communauté, et vous demandons d' être patients.

Emulement

Ed.

Not sure if this is relevant, but heres some admin info. (Dec 8th).
Sorry for it being in french.

guit_steel
12-19-2003, 03:35 PM
Count me as another vote for SEDG. It's my first choice when not full.

thisiswhoweare
12-19-2003, 04:13 PM
animereactor for me :D

true_neo
12-19-2003, 04:51 PM
LMAO
Im on Razorback right now. Im using eMule Plus 1i, so it really dun matter to me :lol:

I couldnt connect to Raz last night, I almost deleted it in anger :angry:
but it has served (lol) me faithfully for many months now, so I have kept it. And w00t w00t, its back! :D

BILLY-THE-FISH
12-19-2003, 07:51 PM
Phew!!!! Its BACK now!!


Yipppeee!!! :D

thisiswhoweare
12-19-2003, 10:06 PM
yep working here too. :)