Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 34 of 34

Thread: Geen Gein Met Stichting Brein (dutch)

  1. #31
    Een Belg steekt een lucifer aan en blaast em gelijk weer uit. "Zo", denkt ie, "die bewaar ik, want die doet het!"
    -
    Een belg komt het café binnen en vraagt: "waar is de toilet? " De ober zegt: "Dat is verstopt." De Belg weer: "Dat geeft niet, dan zoek ik hem wel even."
    -
    4 mannen zitten in een caf‚. Barkeeper: Jongens, ik ken nog een goede
    Belgenmop. Een van de mannen: Sorry, maar ik ben een Belg.
    Waarop de barkeeper antwoord: geeft niet ik vertel hem wel 2 keer.
    -
    Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar bij een pisbak. De Nederlander heeft een krachtige straal naar rechts. De Duitser plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt. "Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
    Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 100 stralen plast. "Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
    "Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open."
    -
    Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in!" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".
    -
    loopt een belg en een hollander door de bloedhete woestijn.vraag de belg aan de hollander, heb je vanmorgen het weerbericht nog gehoord,ja zegt de hollander 40 graden in de schaduw zeg die belg,ik blij dat er hier geen schaduw is.
    -

  2. Lounge   -   #32
    Ron's Avatar Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    1,687
    Originally posted by nigel123@15 August 2003 - 17:33
    Gratis bier!!
    Dat had je gedacht!!




    Btw, zzzipie: "skynet.be"?
    WTF?
    Anti Belgen moppen posten vanuit BELGIE?

  3. Lounge   -   #33
    nostalgia's Avatar Frequent visitor
    Join Date
    May 2003
    Location
    Northern part of The Netherlands
    Age
    57
    Posts
    584
    @ de Belgen:
    Als jullie in plaats van Nederlanders dan wel Hollanders, Friezen in jullie moppen verwerken, zijn de moppen imo nog leuker (nou als dit geen reactie oplevert )
    Trouwens paar hele leuke moppen over Nederlanders gelezen. Mijn dank daarvoor.
    -- They tell me tomorrow will never arrive, but I've seen it end a million times. --

  4. Lounge   -   #34
    Storm's Avatar Poster BT Rep: +3
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    crazy skiing monkey
    Posts
    1,316
    haha........... de friezen tegen de belgen................ het lijkt me sterk als daar een zinnig word uit komt
    great FTP site for awesome quality video clips
    yeah, you have to sign up, but its worth it

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •