Page 2 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 11 to 20 of 72

Thread: Dutch Power

  1. #11
    Rocktron's Avatar Poster
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Den Haag, The Netherlands
    Age
    59
    Posts
    1,232
    Originally posted by NIRVANA@16 March 2003 - 17:20
    Ik vindt dat er ook een nederlands topic moet zijn als je kijkt dat nederland op de derde plaats staat
    met posts na engeland en amerika


    Power to the dutch people!!!
    Ik ben het eigenlijk wel een beetje met je eens Nirvana!

    Alleen zal het nooit echt van de grond komen! Jammer wel maar helaas!
    Soms heb ik onwijs veel moeite om iemand te helpen omdat ik gewoon niet in duidelijk genoeg Engels kan uitleggen
    wat ik bedoel!
    Ik doe mn best en ik merk van een heleboel nederlanders in dit forum God of niet
    (sorry bedoel ik niks mee hoor) dat ze dat allemaal een beetje hebben....

    En ik vind het ook een beetje lullig dat iemand die zo'n Topic begint als dit, wordt aangevallen omdat hij een spelfout maakt!
    Dat was een beetje onder de gordel!!

    Dat wou ik effe zeggen...

    En nu.. muziek!

  2. Lounge   -   #12
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    Beste Rocktron, als je nog eens heel goed naar mijn reply kijkt, zal je zien dat er enkele breed lachende smileys onder staan. Ik maakte dus een grapje over die spelfout, ook al was het dan een gruwel van een fout

    Spelling is nu eenmaal één van mijn stokpaardjes, en geef nu zelf toe, een dt-fout.......

  3. Lounge   -   #13
    Rat Faced's Avatar Broken
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Newcasil
    Age
    58
    Posts
    8,804
    Originally posted by DataMore+16 March 2003 - 18:32--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (DataMore @ 16 March 2003 - 18:32)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Skweeky@16 March 2003 - 17:17
    @Datamore: The Netherlands and Belgium aren&#39;t Central European, but North-Western Europe
    Sorry, you&#39;re right. :">
    I should have said Central European Union.

    But it doesn&#39;t matter the geographical point.
    You&#39;re all still weird people anyway&#33; [/b][/quote]
    Ermmm...

    Sorry Datamore, its the &#39;European Union&#39; too, better than BENELUX, which is the original name with only 3 members

    But is getting too powerful to be the &#39;Common Market&#39; which is all we wanted.

    An It Harm None, Do What You Will

  4. Lounge   -   #14
    Rocktron's Avatar Poster
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Den Haag, The Netherlands
    Age
    59
    Posts
    1,232
    Originally posted by Skweeky@16 March 2003 - 20:11
    Spelling is nu eenmaal één van mijn stokpaardjes, en geef nu zelf toe, een dt-fout.......
    Oke Skweeky,

    ik bedoel er niks mee hoor, maar Nirvana begon deze topic serieus toch?
    En er is niet één keer serieus op gereageerd&#33; Jammer is dat... eindelijk een nederlands onder-onsje topic.. toch?
    Zelf ben ik een keer aangevallen door een Amerikaan over spelfoutjes in mn texten.
    Vandaar dat ik een beetje TE heftig reageerde op jouw reply.. sorry oke?


  5. Lounge   -   #15
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    geen probleem hoor

    laten we nu de rest van het board een beetje plagen en Rat Faced af en toe een paar VB namen laten vallen, zodat iedereen Solidsnake het op z&#39;n zenuwen krijgt. Hihihihi CornerPocket.
    Ja, ik weet het,tilen76, het is een beetje gemeen.

  6. Lounge   -   #16
    jetje's Avatar former star
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Netherlands
    Posts
    4,453
    Ja daar wil ik natuurlijk wel aan mee werken Rat Faced (op de chat), ik heb trouwens met dat nederlands en het bord DataMore soms wel een probleem. Zit ik engels te typen Ugluk, pm ik ff tussendoor met Bender, begin ik half engels en Rat Faced nederlands te typen. Wel vaak trouwens als ik Tilen76 wat later en lang op het bord Romeo187, Tommygun (chat) bezig ben. Affijn een hele hoop onzin om wat namen NikkiD te laten vallen Rat Faced. Ik heb een paar keer chat gebruikt als onzin woord dat ze mischien herkennen

    Ben benieuwd. B)

  7. Lounge   -   #17
    racer II's Avatar Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    The Netherlands
    Age
    43
    Posts
    483
    Oh oh i hope that they don`t know dutch
    System:
    LANPARTY UT NF4 SLI-DR Expert
    AMD Athlon 64 X2 4200+
    Xfx 7900gt extreme
    2x Maxtor 250gb sata
    2x Maxtor 80gb (p)ata
    2x 512mb mem , dual channel
    Tagan 580w psu
    Coolermaster stacker case
    Zalman reserator 1

  8. Lounge   -   #18
    Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Portugal
    Posts
    853
    You people are making me go to translation sites.

    But still, I can&#39;t understand it.
    It looks like Yoda language when it&#39;s translated.

  9. Lounge   -   #19
    Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Portugal
    Posts
    853
    Do I see my name on your post, jetje?&#33;

    I gotta go translate it.

  10. Lounge   -   #20
    Forum Star
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    2,368
    Originally posted by Rocktron+16 March 2003 - 20:27--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Rocktron @ 16 March 2003 - 20:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin--Skweeky@16 March 2003 - 20:11
    Spelling is nu eenmaal één van mijn stokpaardjes, en geef nu zelf toe, een dt-fout.......
    Oke Skweeky,

    ik bedoel er niks mee hoor, maar Nirvana begon deze topic serieus toch?
    En er is niet één keer serieus op gereageerd&#33; Jammer is dat... eindelijk een nederlands onder-onsje topic.. toch?
    Zelf ben ik een keer aangevallen door een Amerikaan over spelfoutjes in mn texten.
    Vandaar dat ik een beetje TE heftig reageerde op jouw reply.. sorry oke?

    [/b][/quote]
    Dit is wel een Engelstalig forum, zodadelijk wil iedereen enkel nog in z&#39;n eigen taal posten, verstaat niemand niemand meer...

    Zo weet ik nu al dat Ron, als hij deze topic leest, een topic zal willen openen met Vlaamse dialecten, de gruwel&#33; >_<
    Wat moet ik dan, geboren in Nederland en sinds m&#39;n twaalfde in Belgie wonend?


    Dat een Amerikaan jou aanvalt op spelfouten is gewoon lullig, gelukkig gebeurt dat hier niet veel, de meeste Engelstaligen zijn slim genoeg om te beseffen dat zij geen andere taal spreken.
    Ik vind trouwens dat jouw Engels vaak stukken beter verstaanbaar is dan dat van vele Engelsen of Amerikanen.

Page 2 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •