Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Please Give Generously...

  1. #11
    Knowledge is Power
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    633
    a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u a oi eu a oiu e i oau e o ia u e oie u a i ua e io a e u o i a u e a e u i o e u i o a e u i o i uu u i o ui e a e a e u i o oi u i o u ou ui ou i iu u i o ui oui o uio ui ou o uo ui ou io u ou oi ui ou io u a a oa e i ai e a oe ia eo u a e o i ua i o e u ao ie u o i a ue oaiu e a o i u e a o i u e o i aue o ia u eo i au e oi a u eo i a u e o iaue o i a u e o i a u oi e u a o ieu a o i e u

  2. Lounge   -   #12
    RGX's Avatar Unstoppable
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    3,012
    think of other unfortunate members with no vowels

    <-------

  3. Lounge   -   #13
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    45
    Posts
    20,595
    I think there is plenty there for both of you

  4. Lounge   -   #14
    lynx's Avatar .
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Yorkshire, England
    Posts
    9,759
    Vowels? Who needs vowels?
    .
    Political correctness is based on the principle that it's possible to pick up a turd by the clean end.

  5. Lounge   -   #15
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    45
    Posts
    20,595
    Originally posted by lynx@27 January 2004 - 22:42
    Vowels? Who needs vowels?


    Evening lynx, I thought of you as I posted that too

  6. Lounge   -   #16
    Poster
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    3,073
    All you need to do to speak &#39;text&#39; is to remove the vowels
    On a given day or given circumstance, you think you have a limit.
    And you then go for this limit and you touch this limit and you think &quot;Ok, this is the limit&quot;.
    As soon as you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further.
    With your mind power, your determination, your instinct and the experience as well, you can fly very high.

    - Ayrton Senna, R.I.P.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •