PDA

View Full Version : Dutch People Only!



Rocktron
04-19-2003, 10:20 AM
Op tv!

De echte Hans Teeuwen fans kennen zijn show "Dat dan weer wel" vast wel!
Nou, maandag a.s. 21 april op Nederland 3 om 22:10 komt deze show op tv! (VARA)

Dus deze thread is voor de echte fans.. niet vergeten en KIJKEN!!!!
En ik (zei de gek) ben een hele erge fan... ja heel erg erg.. hahahahaa :D :o :P
http://www.artiestenweb.nl/cabaret/youphanstheo.jpg
Hans met Yoepie en van Gogh!

Veel plezier!

kaspiske
04-19-2003, 11:40 AM
I'am not Dutch, but i'am going to the Netherlands on Tuesday, so I would just like to know who Hans Teeuwen is.

Bender
04-19-2003, 11:47 AM
Hans Teeuwen is a stand up comedian, very funny and very Dutch. :D

Don't bother to watch if you don't understand Dutch, there'll be no subtitles. ;)

-Archwolf-
04-19-2003, 11:48 AM
Rocktron

waar gaat het dan over want I ken hem niet

:blink: :blink: :blink:

-Archwolf-
04-19-2003, 11:49 AM
oh k

Rocktron
04-19-2003, 12:06 PM
Originally posted by -Archwolf-@19 April 2003 - 12:48
Rocktron

waar gaat het dan over want I ken hem niet

:blink: :blink: :blink:
Hhahahahahaa moeilijk uit te leggen... Hans is gewoon erhm... hard en zielig soms ( ;) )
Je moet gewoon zn humor snappen! Zelfs ik als echte fan hoor en zie/snap soms pas echt wat hij bedoeld met zijn shows als ik het een paar keer gezien heb. (behalfe zn stomme coole typetjes natuurlijk)

Soms lijkt het nergens over te gaan.. maar alles komt op zn plek terecht.. elke keer weer!

Je moet hem gewoon snappen.. het gaat verder dan je denkt! Droog/hard/dom/snel/intelligent/gek maar wel lekker! :D
Kijken dus! :unsure:

Skweeky
04-19-2003, 12:45 PM
Hans Teeuwen is leuk, maar ik vind Youp leuker.......hehe, lekker kappen op de maatschappij, mijn favoriete bezigheid :lol: :lol:

Rocktron
04-19-2003, 12:54 PM
Originally posted by Skweeky@19 April 2003 - 13:45
Hans Teeuwen is leuk, maar ik vind Youp leuker.......hehe, lekker kappen op de maatschappij, mijn favoriete bezigheid :lol: :lol:
Youp heeft wat minder vrouw-onvriendelijke opmerkingen, maar Hans is de man voor mij (platonisch gesproken natuurlijk!)
Hij doet gewoon krankzinnige dingen die tegen geniaal aan hangen. Je moet het snappen.

Gelukkig verschillen de smaken van elk en iedereen. hehehe!

(Heb ik jouw hand gezien laatst op een foto samen met Blender?) Hmm mooie hand Skweeky! ;) :P

Skweeky
04-19-2003, 01:09 PM
Nee....dat was mijn hand niet....er staan wel genoeg foto's van mij op dit forum denk ik :lol:

jetje
04-19-2003, 01:16 PM
Ga veel naar theater... Zie all het cabaret dat voorbij komt... bekend en onbekend....

Hans zijn eerste show was geweldig... Maar hij heeft daarna bij mij volledig afgedaan.
Ik heb 'm iedere keer weer het voordeel van de twijffel gegven, iemand die één keer zoiets als zijn 1e show op de planken heeft gezet kan toch niet zo ongelooflijke klote shows maken... maar ja dat kan.
Het is grof om grof te zijn, fijne nuances, of verklaringingen zijn hem vreemd.
Hij is een sexist een rascist en alles tegelijk... ik krijg nooit maar een moment het gevoel dat ie het niet meent... Mensen gaan tijdens de voorstelling bij hem lopen... Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
Ik hoef geen uitleg van jullie dat het zo niet is.. ik houd er niet van om na een voorstelling naar huis te gaan en te moeten bedenken, zo zal ie het toch niet bedoeld hebben... ! Hij kan mij het gevoel dat ie het anders bedoelt niet geven... ;)

-Archwolf-
04-19-2003, 01:21 PM
Ik weet niet wat ik van hem moet denken ik heb eerlijk nog nooit van hem gehoord maar ik zal het maandag wel eens kijken

<_< :blink: <_< :blink: <_<

Rocktron
04-19-2003, 01:23 PM
Originally posted by jetje@19 April 2003 - 14:16
Ik houd er niet van om na een voorstelling naar huis te gaan en te moeten bedenken, zo zal ie het toch niet bedoeld hebben... &#33; Hij kan mij het gevoel dat ie het anders bedoelt niet geven...&nbsp; ;)
Dat is de hele opzet jetje&#33;
Dat is het mooie van Hans Teeuwen&#33; Iedereen mag denken wat hij/zij wil... maar hij is zichzelf en schokeerd&#33;

Hard en zielig.. ieder trekt zijn conclusie.
Ik vind hem geniaal tegen insane aan.
Niemand durft in Nederland of waar dan ook dit soort harde dingen te zeggen in het "openbaar"

Als je goed luisterd heeft hij het gewoon over alles wat iedereen denkt (over alles.. racisme vrouwen/mannen enz)
maar die het niet durfen te zeggen&#33;&#33;

You just have to get it to love it&#33;

-Archwolf-
04-19-2003, 01:33 PM
Niemand durft in Nederland of waar dan ook dit soort harde dingen te zeggen in het "openbaar"


en Pim Fortuyn dan zei hij ook niet alles in het openbaar

jetje
04-19-2003, 01:36 PM
Ik wil iedereen vast waarschuwen voor grof taalgebruik in de onderstaande post... Het is echter niet te doen zonder dit soort taal te gebruiken. Alvast mijn excuses voor een ieder die ik hiermee voor het hoofd stoot.&nbsp; :(


Als ie zichzelf is en zo shockeerd wordt &#39;t tijd dat ie opgepakt gaat worden voor overtreding van de wet.
Hij zecht dingen waarvoor een normaal mens de bak in gaat. Shockeren... Ja? vraag het mij af.
Door mensen als hij verloedert de maatschappij jong volk gaat naar hem kijken omdat ie zo mooi shockeert... Wat is daar nou de lol van om in een theater alleen maar kut, lul, ik neuk je in je reet vette neger, kut marokanen en wat ik al niet meer te zeggen... Stoer hoor, grappig hoor...
Het is niet hard Rocktron.... Het is vooral zielig.....

Er zijn wel meer van dit soort cabaretiers in Nederland, Andre Manuel deed het al voor Hans Teeuwen het deed. Ik denk dat de inspiratie bij Hans en z&#39;n zenuwinzinking na het succes van z&#39;n eerste show de dood van het cabaret in hem is geweest. De grap is dat ie nu z&#39;n geld goed verdient door tegen z&#39;n pubkliek te zeggen; Ik neuk jullie allemaal in je reet, schijt in jullie bek en ga er met jullie poen vandoor.....
Rocktron je moet om die laatste zin kunnen lachen.. want het is humor zoals Hans &#39;t zelf brengt...

Rocktron
04-19-2003, 02:22 PM
Originally posted by jetje@19 April 2003 - 14:36
Rocktron je moet om die laatste zin kunnen lachen.. want het is humor zoals Hans &#39;t zelf brengt...
Klopt jetje&#33; :D

Ik heb om bijna alles moeten lachen trouwens.
Hans is heel erg confronterend dat ben ik met je eens.
Er zijn ook dingen in zijn shows die ik moelijk kon slikken de eerste keer toen ik het zag. En sommige dingen zap ik nog steeds door. (dingen over kinderen, en dat stukje in de show waar jij denk ik ook bij was, dat hij tegen het publiek zegt:
"Ja donder maar op allemaal&#33; Ik heb er geen zin meer in... oprotten&#33;&#33;&#33;" daarna is het ook afgelopen..) klopt&#33; Moeilijk stuk&#33;
Maar toch is het allemaal cabaret, en heel vaak improvisatie.

En ik begrijp wel hoe jij het ziet hoor, hij is gewoon erg hard en zielig voor sommige blijkbaar...
(But still... i love HIM&#33; :rolleyes: )

Deze thread was eigenlijk ook bedoeld voor alle fans.. hahahahaha... nou ja maakt niet uit.
De liefhebbers moeten in ieder geval gewoon kijken&#33;

.

ondertitels.nl
04-20-2003, 08:47 AM
En nu we dan toch in het Nederlands bezig zijn:

op www.cabaretmp3.com vind je alle Nederlandse cabaret fragmenten&#33;

Rocktron
04-20-2003, 08:49 AM
Originally posted by ondertitels.nl@20 April 2003 - 09:47
En nu we dan toch in het Nederlands bezig zijn:

op www.cabaretmp3.com vind je alle Nederlandse cabaret fragmenten&#33;
Klopt&#33; Trouwens van alle andere shows ook zag ik toevallig gisteren&#33;
Ik share ze ook al vanaf dag 1...

Rocktron
04-21-2003, 12:43 AM
Vandaag is het zover.... 22:10 nederland 3 de VARA.. kijken..&#33;

ShareActor
04-21-2003, 09:46 AM
I just thought, let&#39;s check out this Dutch thread.
But nothing makes any sense&#33; :lol:

Rocktron
04-21-2003, 06:13 PM
Originally posted by ShareActor@21 April 2003 - 10:46
I just thought, let&#39;s check out this Dutch thread.
But nothing makes any sense&#33; :lol:
Hhahahaha because it said Dutch people only... ;)

Maar goed Teeuwen Fans.. Vanavond dus om 22:10 N I E T V E R G E T E N &#33;&#33;&#33;&#33;

neustadt
04-21-2003, 07:25 PM
stoer ga ik kijken

ps. heeft iemand nog hier amstel codes?