PDA

View Full Version : The PT HELP US msg ?!

predateur
01-20-2008, 05:01 PM
can anyone translate us the pt msg ?

W ostatnich ciężkich dla nas czasach fundusze PT weszły na spory minus. Jak niekórzy z Was pewnie zauważyli korzystaliśmy w tym czasie z serwerow na różnych kontynentach i ponieśliśmy związane z tym spore koszty. W międzyczasie wyjaśniliśmy pewne sprawy i po podróży dookoła świata mogliśmy wrócicić na stare śmieci. My jako staff zrobiliśmy wszystko żeby przywrócić PT do życia, reszta zależy od Was i Waszej pomocy. Wszystkich, którym zależy na dalszym istnieniu PT prosimy o dotacje, każda złotówka jest cennym wkładem. w istnienie PT, który dzięki Wam działa już ponad 3 lata i wierzymy, ze dalej tak będzie. Pozdrawiamy Staff

thx :)

kyrcer
01-20-2008, 05:38 PM
PT went into hard times for us (cash minus). As some of you noticed that we changed servers all over the globe and we had to pay for that. We cleared some thing with our last supplier and we are back to the same place again where the server was standing. The staff did all to bring PT back to life and the rest is up to you and your help. To all that PT matters something, that we exists we ask for your donations (every penny counts). We are on-line since 3 years now thanks to you, and we hope that it stays this way. Staff.

Sth like this :)

predateur
01-20-2008, 11:00 PM
thx kyrcer (http://filesharingtalk.com/vb3/../members/kyrcer-185089) ;)