PDA

View Full Version : Geen Gein Met Stichting Brein (dutch)



vTx^
08-12-2003, 05:30 PM
Een paar dagen geleden, waren er nog druppels melk,
die langs je benen gleden,
maar plotseling,
ontvang je een berichie, van een imponente brillie,
wat willie,
je dacht dat het wel kon,
een beetje warez; beetje pr0n,
maar de rechter is je de baas,
en vraagt : zijn deze bestanden van jou of van sinterklaas?
je voelt je een dwaas,
en je baalt als een stekker,
je kijkt naar je familie en roept;
MAM, HET WAS EEN HACKER!

Geen gein met stichting brein.

balamm
08-12-2003, 05:49 PM
A couple days suffered, were there still drops of milk, which along your legs slid, but suddenly, receives you berichie, from imponente brillie, what willie thought, you that it was possible, however, a beetje warez; beetje pr0n, but the judge is you the boss, and asks: its these files of you or of sinterklaas? you feel you foolish, and you are fed up if a stekker, you look at to your family and call; MAM, WAS HACKER!

No gein with foundation brein.


:huh: ??

Ron
08-12-2003, 05:57 PM
Nevermind Balammm.
It belongs in toddlerworld. <_<

vTx^
08-13-2003, 02:16 PM
Kazaa is programmed by a dutch guy, but there is no such thing as a dutch forum. Cheap.

MediaSlayer
08-14-2003, 08:48 AM
it is upkept by a dutch person?? I thought the original creator of K-lite was asian??

VB
08-14-2003, 11:01 AM
The Kazaa Creators were Swedish and Dutch. Plus some Estonian programmers.

thewizeard
08-14-2003, 11:19 AM
Originally posted by vTx^@13 August 2003 - 16:16
Kazaa is programmed by a dutch guy, but there is no such thing as a dutch forum. Cheap.
Dat is niet waar&#33;&#33;&#33; ( That is not true)

Click this LINK for the dutch forum (http://www.kazaalite.nl/forum/index.php)

It&#39;s not so popular but it exists......

Skweeky
08-14-2003, 11:28 AM
Waarom zou je in godsnaam een Nederlands forum willen? Om mekaar stomme nederlanders/belgen moppen te vertellen?



(why the would u want a dutch forum? To tell each other stupid dutch/belgian jokes?)

Ron
08-14-2003, 03:06 PM
Wat hangt aan de ramen, en zegt "Woef"?


Een rolluik&#33;&#33;&#33;
:D :D :D :D :D :D



Edit voor de Nederlanders hier: In Vlaanderen noemt men een rolluik ook wel een "blaffetuur". :P

Skweeky
08-14-2003, 03:33 PM
hehehe

hoera, domme moppen&#33;


Waarom dragen Schotten altijd een kilt?













Omdat schapen een rits kunnen horen vanop 100 m afstand :lol: :lol: :lol: :lol:


(ja ok, die was flauw, so what?????)

insanebassman
08-14-2003, 03:43 PM
Je Suis confused, but that is ok as long as Skweeky still "loves" me

Rocktron
08-14-2003, 04:06 PM
Waarom hebben alle blondjes een kale muts?





















Omdat ze hun Always met de plakstrip omhoog dragen&#33;




(Ach ja.. ook al weer een oudje.. maar wel geinig)

thewizeard
08-14-2003, 04:38 PM
Twee Belgische studenten emigreren naar Nederland. Wat gebeurt er in België? -















Het gemiddelde intelligentiepeil van België daalt.









- Klopt, en wat gebeurt er in Nederland? -







Daar daalt het gemiddelde intelligentiepeil ook. :P

Skweeky
08-14-2003, 04:55 PM
Wat doet een Fransman als er een vlieg in zijn glas wijn ligt?















Hij kiepert alles weg en neemt een nieuw glas.

















Wat doet een Belg als er een vlieg in zijn glas wijn ligt?






















Hij gooit het kreng er uit en doet alsof er niks aan de hand is.























Wat doet een Hollander als er een vlieg in zijn glas wijn ligt?




























Hij neemt het beestje vast en zegt terwijl hij er stevig op drukt: Zo, en nu ga je alles terug uitspuwen wat je hebt opgedronken




:P :lol:





awww Insanebassman, of course I still &#39;love &#39;you :wub:

thewizeard
08-14-2003, 05:36 PM
Een Nederlander ontmoet een Belg en zegt: &#39;Laten we vrede sluiten. Al die moppen over zuinige Nederlanders en stomme Belgen, dat is werkelijk onzin.&#39;




















Antwoordt de Belg: &#39;Maar je moet toegeven, een beetje waarheid zit er toch in.&#39;

-Archwolf-
08-14-2003, 06:09 PM
Ik kwam laatst een zwerver tegen en die at uit de prullenbak, ik zei doe je dat thuis ook&#33;



hoe kun je zien dat een belg nieuwe schoenen draagt?





zit de doos er nog omheen




Waarom gooit een dom Belg zijn het horloge uit het raam?






Om de tijd te laten vliegen.





wat is een belg in een auto met een witte laken over zich heen?






een spookrijder





De ene Belg: "Als je raad hoeveel sigaretten ik nog heb mag je ze alle zeven hebben." De andere Belg:"twaalf."



Wat heeft het Nederlandse gebid wel en een Belgies kies niet?






Antwoord: Verstandskies





Hoe isoleert een belg zijn kippenhok?






antwoord: Met dubbel gaas





Hoe noemt een belg een contactlensdoosje???




een ogenblikje



http://www.ml20.nowinbeta.org/smilies/woot_jump.gif

Skweeky
08-14-2003, 06:13 PM
Wat heeft het Nederlandse gebid wel en een Belgies kies niet?






Antwoord: Verstandskies





erm.....wat? :blink:

Het is trouwens &#39;gebit&#39;. Hoe kan een kies nu in godsnaam een verstandskies hebben? :blink:

En ROOOOOOOOOOOOOOOOON&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; Zou je alsjeblieft eens willen komen helpen? Ik word aangevallen door &#39;Hollanders&#39; en sommige kunnen zelfs niet spellen&#33;&#33;&#33;&#33; :ph34r:

PS: Breng wat komkommers mee

Ron
08-14-2003, 07:25 PM
Een Hollander komt bij de huisarts met een splinter in de tong.
"Hoe is dat gekomen?"vraagt de arts verbaasd.
"Ik had een druppel jenever gemorst op een ruwe houten tafel."




Waarom hebben de Hollanders een glazen deur aan hun koelkast?



















Omdat ze zouden zien of het lampje wel uit is.



Op een camping in Frankrijk werd eens een internationaal feestje georganiseerd.
De Belgen namen bier mee, de Fransen wijn, de Schotten whisky en de Hollanders hun familie.


Een Hollandse begrafenisondernemer adverteerde met een restant doodskisten voor de halve prijs.
De dag nadien pleegden honderd Hollanders zelfmoord.



Een Hollander komt een beetje vroeger dan verwacht thuis en vindt zijn vrouw in de armen van een ander...
Hij trekt zijn revolver en zegt: "Ga achter elkaar staan&#33;"


Alle melkpakken moeten in Nederland uit de rekken.
De tekst "hier openen" moet vervangen worden door "thuis openen".


Ik kom bij een hollander thuis die bezig is zijn behang eraf te stomen. Ik zeg: "Ga je opnieuw behangen?" Zegt hij: "Nee, ik ga verhuizen."


Een Nederlander wil zijn naam laten veranderen. "Maar waarom?" luidt de vraag op het gemeentehuis. "Ik heb gisteren een doos visitekaartjes gevonden."


:P :P :P

thewizeard
08-14-2003, 07:39 PM
Op het station van Rozendaal worden de vertrektijden doorgegeven: &#39;Trein naar Amsterdam - 10:25, spoor 3; trein naar Arnhem - 10:30, spoor 2; trein naar Middelburg - 10:40, spoor 4; trein naar Antwerpen: kleine wijzer op 11, grote wijzer op 45.&#39;



Hoe kun je een Belg urenlang bezig houden? - Je geeft hem een stukje papier waarop je op beide kanten hebt geschreven &#39;z.o.z.&#39;.



Wat moet je doen om een Belg met Oud en Nieuw aan het lachen te krijgen? - Je moet hem met Kerstmis een grap vertellen.



Een Nederlander komt een Vlaamse wapenwinkel binnen: &#39;Hebt u pistolen?&#39; - &#39;Nee&#39; zegt de verkoper (rechts van hem liggen een reeks pistolen). - &#39;Hebt u granaten?&#39; - &#39;Nee&#39; zegt de verkoper (links van hem liggen een reeks granaten). - &#39;Zeg, hebt u iets tegen Nederlanders?&#39; - &#39;Ja, hier rechts pistolen en hier links granaten.&#39;

Ron
08-14-2003, 07:41 PM
hoe begint een hollands kookboek?




























Men leent 2 eieren


Een bus vol met 50 vrolijke zingende Hollandse vakantiegangers, op weg naar de Spaanse zon en stranden, stopt bij een Belgisch pompstation. De Hollandse chauffeur stapt uit de bus en vraagt aan de pompbediende: "Heeft u voor mij een emmer water om de motor af te koelen?"
"Maar natuurlijk", zegt de vriendelijke Belg.
Hij vult een emmer vol met water en geeft deze aan de buschauffeur.
"Dank u wel", zegt de buschauffeur, "enne... heeft u er ook nog 51 rietjes bij?"

thewizeard
08-14-2003, 07:53 PM
Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da&#39;s mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit &#39;ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch&#33;" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een&#33;"

:P :D

Ron
08-14-2003, 07:56 PM
Een Hollander stapt een winkel binnen en vraagt om vier kapotte lampen.
"Wat wilt u daarmee gaan doen?", vraagt de winkelier verwonderd.
"Daar ga ik een donkere kamer mee inrichten."


Een Hollander tegen zijn vrouw:
"Annie, giet eens wat water bij de soep. We krijgen gasten."

Ron
08-14-2003, 08:12 PM
Originally posted by nigel123@14 August 2003 - 21:53
Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da&#39;s mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit &#39;ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch&#33;" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een&#33;"
Wat is daar zo grappig aan?
Weet je wel voor hoeveel geld je zo&#39;n fles kan verkopen? :D

Skweeky
08-14-2003, 08:24 PM
Go Ron Go Ron Go Ron :lol: :ph34r:

Sorry, ik ken geen hollander moppen :/

Storm
08-14-2003, 08:27 PM
Originally posted by Skweeky+14 August 2003 - 19:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Skweeky &#064; 14 August 2003 - 19:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>PS: Breng wat komkommers mee[/b]
ggrrrrrrrrrr.....


Originally posted by Ron@14 August 2003 - 21:12
<!--QuoteBegin-nigel123@14 August 2003 - 21:53
Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da&#39;s mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit &#39;ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch&#33;" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een&#33;"
Wat is daar zo grappig aan?[/quote]
<_< je maakt hem alleen maar nog grappiger.......... LMAO

wel leuk zo&#39;n thread trouwes........... zie je ook es wi allemaal nl is ;)


een nederlander, een belg en een duitser zitten op een onbewoond eiland.
na een paar dagen vinden ze een lamp, en bevrijden daar een geest uit.

de geest zegt: juli moge allemaal 1 wens doen. De duitser zegt: ik wens dat ik thuis was. De nederlander maakt dezelfde wens. De belg: hmmmm......... tis hier nogal eenzaam...... ik wens dat die andere 2 weer terug zijn.........

thewizeard
08-15-2003, 08:40 AM
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen.

Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een bus-remise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden." "Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo&#39;n bus te jatten?" "Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in." De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar. Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden. "Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat. "Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin." :ermm:

Skweeky
08-15-2003, 10:53 AM
Eigenlijk nog behoorlijk wat Nederlanders/Belgen hier. Ik stel voor dat we een feestje houden bij Ron thuis, en om het wat Nederlands te houden brengt ieder z&#39;n eigen drank en eten mee :lol:

-Archwolf-
08-15-2003, 11:53 AM
ik kom :P

thewizeard
08-15-2003, 03:33 PM
Gratis bier&#33;&#33;

jrday
08-15-2003, 03:38 PM
bier? waar woont Ron :huh:

zzzipie
08-16-2003, 07:17 PM
Een Belg steekt een lucifer aan en blaast em gelijk weer uit. "Zo", denkt ie, "die bewaar ik, want die doet het&#33;"
-
Een belg komt het café binnen en vraagt: "waar is de toilet? " De ober zegt: "Dat is verstopt." De Belg weer: "Dat geeft niet, dan zoek ik hem wel even."
-
4 mannen zitten in een caf‚. Barkeeper: Jongens, ik ken nog een goede
Belgenmop. Een van de mannen: Sorry, maar ik ben een Belg.
Waarop de barkeeper antwoord: geeft niet ik vertel hem wel 2 keer.
-
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar bij een pisbak. De Nederlander heeft een krachtige straal naar rechts. De Duitser plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt. "Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 100 stralen plast. "Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
"Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open."
-
Twee Belgen zitten in een boot te vissen. "Hé", zegt de een , er zit een gaatje in de boot. Er loopt water in&#33;" Zegt de ander: "Maken we er nog een gat bij. Dan kan het water er daar weer uit".
-
loopt een belg en een hollander door de bloedhete woestijn.vraag de belg aan de hollander, heb je vanmorgen het weerbericht nog gehoord,ja zegt de hollander 40 graden in de schaduw zeg die belg,ik blij dat er hier geen schaduw is.
-

Ron
08-18-2003, 03:21 AM
Originally posted by nigel123@15 August 2003 - 17:33
Gratis bier&#33;&#33;
Dat had je gedacht&#33;&#33; :angry:


:lol: :lol: :lol:

Btw, zzzipie: "skynet.be"?
WTF?
Anti Belgen moppen posten vanuit BELGIE?

nostalgia
08-20-2003, 06:01 PM
@ de Belgen:
Als jullie in plaats van Nederlanders dan wel Hollanders, Friezen in jullie moppen verwerken, zijn de moppen imo nog leuker (nou als dit geen reactie oplevert :P )
Trouwens paar hele leuke moppen over Nederlanders gelezen. Mijn dank daarvoor.

Storm
09-13-2003, 07:04 PM
haha........... de friezen tegen de belgen................ het lijkt me sterk als daar een zinnig word uit komt ;) :P