Originally Posted by
Blue_Skies
Jeg håber du kan læse dansk, fordi jeg er ikke særlig god til at skrive svensk.
Jeg faktisk interresseret i at se om denne side virkelig er så god, som alle siger. Jeg har prøvet at spørge andre lidt mere om den, men har ikke rigtig fået noget svar.
I stedet for at poste screens og speedtests, så har jeg nogle spørgsmål til dig. Jeg kan sige med det samme at min hastighed er 2Mbit/0.5Mbit, men jeg klarer mig allevegne.
Er mange non-scene film på trackeren? (Jeg er allerede medlem af NB, DB og TTi, så hvis ikke, er jeg ikke interresseret)
Er det sværere at seede tilbage på SweDVDr end andre trackers? Har de seedpoints system eller lignende for at hjælpe os langsomme brugere? Hvad er ratiokrav og grace-period for nye brugere?
Hvor mange torrents er der?
Er kontoen du giver invites fra byttet eller har nogen ovenstående byttet? (Jeg har bestemt ikke lyst til at blive slettet på grund af at de fanger en eller anden klovn, der prøver at bytte for andre trackers)
Om dette har fanget din interresse + jeg har lyst til at joine, så kan du bare få brugernavn/links gennem PM, for jeg er en god medlem allevegne.
Du må gerne svare på svensk. Jeg kan godt læse det, samt dansk, norsk, lidt islandsk, er bare ikke god til at skrive det. Du må også gerne svare gennem PM, om det er lidt meget info for public.
P.S. Jeg bor på Færøerne, men svenskarar skilja aloftast ikki føroyskt.. Eg vænti at eingin her skilir, tá ið eg skrivi á mínum móðurmáli :D