Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Dutch People Only!

  1. #1
    Rocktron's Avatar Poster
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Den Haag, The Netherlands
    Age
    59
    Posts
    1,232
    Op tv!

    De echte Hans Teeuwen fans kennen zijn show "Dat dan weer wel" vast wel!
    Nou, maandag a.s. 21 april op Nederland 3 om 22:10 komt deze show op tv! (VARA)

    Dus deze thread is voor de echte fans.. niet vergeten en KIJKEN!!!!
    En ik (zei de gek) ben een hele erge fan... ja heel erg erg.. hahahahaa

    Hans met Yoepie en van Gogh!

    Veel plezier!

  2. Lounge   -   #2
    I'am not Dutch, but i'am going to the Netherlands on Tuesday, so I would just like to know who Hans Teeuwen is.

  3. Lounge   -   #3
    Forum Star
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    2,368
    Hans Teeuwen is a stand up comedian, very funny and very Dutch.

    Don't bother to watch if you don't understand Dutch, there'll be no subtitles.

  4. Lounge   -   #4
    Rocktron

    waar gaat het dan over want I ken hem niet


  5. Lounge   -   #5
    oh k

  6. Lounge   -   #6
    Rocktron's Avatar Poster
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Den Haag, The Netherlands
    Age
    59
    Posts
    1,232
    Originally posted by -Archwolf-@19 April 2003 - 12:48
    Rocktron

    waar gaat het dan over want I ken hem niet

    Hhahahahahaa moeilijk uit te leggen... Hans is gewoon erhm... hard en zielig soms ( )
    Je moet gewoon zn humor snappen! Zelfs ik als echte fan hoor en zie/snap soms pas echt wat hij bedoeld met zijn shows als ik het een paar keer gezien heb. (behalfe zn stomme coole typetjes natuurlijk)

    Soms lijkt het nergens over te gaan.. maar alles komt op zn plek terecht.. elke keer weer!

    Je moet hem gewoon snappen.. het gaat verder dan je denkt! Droog/hard/dom/snel/intelligent/gek maar wel lekker!
    Kijken dus!

  7. Lounge   -   #7
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    Hans Teeuwen is leuk, maar ik vind Youp leuker.......hehe, lekker kappen op de maatschappij, mijn favoriete bezigheid

  8. Lounge   -   #8
    Rocktron's Avatar Poster
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Den Haag, The Netherlands
    Age
    59
    Posts
    1,232
    Originally posted by Skweeky@19 April 2003 - 13:45
    Hans Teeuwen is leuk, maar ik vind Youp leuker.......hehe, lekker kappen op de maatschappij, mijn favoriete bezigheid
    Youp heeft wat minder vrouw-onvriendelijke opmerkingen, maar Hans is de man voor mij (platonisch gesproken natuurlijk&#33
    Hij doet gewoon krankzinnige dingen die tegen geniaal aan hangen. Je moet het snappen.

    Gelukkig verschillen de smaken van elk en iedereen. hehehe!

    (Heb ik jouw hand gezien laatst op een foto samen met Blender?) Hmm mooie hand Skweeky!

  9. Lounge   -   #9
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    Nee....dat was mijn hand niet....er staan wel genoeg foto's van mij op dit forum denk ik

  10. Lounge   -   #10
    jetje's Avatar former star
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Netherlands
    Posts
    4,453
    Ga veel naar theater... Zie all het cabaret dat voorbij komt... bekend en onbekend....

    Hans zijn eerste show was geweldig... Maar hij heeft daarna bij mij volledig afgedaan.
    Ik heb 'm iedere keer weer het voordeel van de twijffel gegven, iemand die één keer zoiets als zijn 1e show op de planken heeft gezet kan toch niet zo ongelooflijke klote shows maken... maar ja dat kan.
    Het is grof om grof te zijn, fijne nuances, of verklaringingen zijn hem vreemd.
    Hij is een sexist een rascist en alles tegelijk... ik krijg nooit maar een moment het gevoel dat ie het niet meent... Mensen gaan tijdens de voorstelling bij hem lopen... Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
    Ik hoef geen uitleg van jullie dat het zo niet is.. ik houd er niet van om na een voorstelling naar huis te gaan en te moeten bedenken, zo zal ie het toch niet bedoeld hebben... ! Hij kan mij het gevoel dat ie het anders bedoelt niet geven...

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •