Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 8 of 8

Thread: Gaming 2006

  1. #1
    Guyver's Avatar FORUM STONER
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    I AM CANADIAN!
    Age
    29
    Posts
    3,008
    This year is gonna kick so much ass in videogames!

    ps3

    Smith is a bag of douche,FACT.

  2. Games   -   #2
    ziggyjuarez's Avatar Poster
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Portland, Oregon
    Age
    28
    Posts
    25,160
    By the time we get the ps3 and enjoy it,it would probably be 2007.

  3. Games   -   #3
    Guyver's Avatar FORUM STONER
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    I AM CANADIAN!
    Age
    29
    Posts
    3,008
    That would suck, whats the release date anyway, didnt it get pushed back...

    all i really wanna play is metal gear solid 4 lol

    Smith is a bag of douche,FACT.

  4. Games   -   #4
    ApacNTS's Avatar Helljumper
    Join Date
    Aug 2003
    Age
    33
    Posts
    886
    well halo 3 was supposed to rival it and it's listed as releasing 10/06. even tho originally i believe ps3 was due to be out Q2 of '06. i know one thing i like the games they showed more than the launch titles of the xb360!

  5. Games   -   #5
    Guyver's Avatar FORUM STONER
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    I AM CANADIAN!
    Age
    29
    Posts
    3,008
    Quote Originally Posted by ApacNTS
    well halo 3 was supposed to rival it and it's listed as releasing 10/06. even tho originally i believe ps3 was due to be out Q2 of '06. i know one thing i like the games they showed more than the launch titles of the xb360!
    yeh. ps3 games look better.

    Smith is a bag of douche,FACT.

  6. Games   -   #6
    Aaron_T's Avatar A duck is watching.
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Newcastle Upon Tyne
    Age
    28
    Posts
    4,506
    I heard the ps3 was meant to be released this march dunno if theres any thruth to that
    Those who dont learn from the past are doomed to repeat It.

  7. Games   -   #7
    Poster
    Join Date
    Dec 2003
    Age
    40
    Posts
    780
    The PlayStation 3 is probably going to be released in Q2 of 2006 (perhaps May) in Japan and in Q3/Q4 (September or October/November) in the rest of the world.

    Nothing's 100% sure yet.


  8. Games   -   #8
    maebach's Avatar Team FST Captain
    Join Date
    May 2005
    Location
    burlington, Ontario
    Posts
    5,341
    Quote Originally Posted by Aaron_T
    I heard the ps3 was meant to be released this march dunno if theres any thruth to that
    If it was March for us in North America, it'd go to the UK in like June or July (I think you guys get stuff after us)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •