Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 33

Thread: Also a good time to join Bitsoup

  1. #1
    gamer4eva's Avatar Torrent_King BT Rep: +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    3,414
    Bitsoup started off a very crappy site....with hardly any goods but now i think its hit 96,000 members and im pretty sure they are going to close at 100,000 members and its developed soo much.

    They have great stuff...trust me.
    Temptations The Ultimate Flaw In Humans

  2. BitTorrent   -   #2
    deuce6000's Avatar Go Giants!! BT Rep: +25BT Rep +25BT Rep +25BT Rep +25BT Rep +25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    North Pole
    Age
    39
    Posts
    1,587
    Wow i didnt know there was that many members there sounds great thanks for the heads up

  3. BitTorrent   -   #3
    Member BT Rep: +1
    Join Date
    May 2006
    Posts
    28
    Yup its a pretty good site, happy I joined it.

  4. BitTorrent   -   #4
    nForc3r's Avatar BT Addict
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Behind a desk
    Posts
    32
    Whats the URL?

  5. BitTorrent   -   #5
    Member BT Rep: +1
    Join Date
    May 2006
    Posts
    28
    bitsoup.org

  6. BitTorrent   -   #6
    warfab's Avatar TorrntSiteListUpdter
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Philippines
    Age
    42
    Posts
    173
    @gamer4eva: Thanks for the heads up! Their site looks like ilovetorrents...

  7. BitTorrent   -   #7
    sear's Avatar Feeling Clamy BT Rep: +3
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hmm...
    Posts
    3,018
    Have to agree with gamer get in while it's hot Bitsoup is one of my fave trackers it's improved alot since I first joined highly recomend it. Lots of seeders and leechers so it's easy to get a good ratio going

  8. BitTorrent   -   #8
    gamer4eva's Avatar Torrent_King BT Rep: +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35BT Rep +35
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    3,414
    Yeah 'sear' you took the words right out of my mouth. Its sooo easy to have a good ratio and its so easy to download.
    Temptations The Ultimate Flaw In Humans

  9. BitTorrent   -   #9
    nForc3r's Avatar BT Addict
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Behind a desk
    Posts
    32
    Quote Originally Posted by gamer4eva
    Bitsoup started off a very crappy site....with hardly any goods but now i think its hit 96,000 members and im pretty sure they are going to close at 100,000 members and its developed soo much.

    They have great stuff...trust me.
    wow for 96,000 members that site has berely any seeders, my opinion - it sux

  10. BitTorrent   -   #10
    rguinn's Avatar chemist
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Santa Rosa, CA
    Age
    34
    Posts
    65
    Quote Originally Posted by gamer4eva
    Bitsoup started off a very crappy site....with hardly any goods but now i think its hit 96,000 members and im pretty sure they are going to close at 100,000 members and its developed soo much.

    They have great stuff...trust me.
    did bitsoup start off a week or two ago? because it was pretty crappy last week.

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •