Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Asian / Flip trackers

  1. #1
    Flip RepresenT BT Rep: +5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    250
    anyone know of any good asian tracker? SO far I got FS tracker which is ok for dvd rips and asiandvdrip for full dvds but are there any others? o and if anyone is filipino if you know of any pinoy trackers?

  2. BitTorrent   -   #2
    DefX's Avatar Macula.Lutea. BT Rep: +24BT Rep +24BT Rep +24BT Rep +24BT Rep +24
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    3,979
    http://asiandvdclub.org <-- this one is obvious


    http://s2.excoboard.com/exco/index.php?boardid=6994 <--- pinoy tracker

    Although last time i checked, u gotta upload stuff if u want to download too.


    Btw, what is this fs tracker that ur talking about?
    "However awkwardly they might navigate the outside world, over the board they were killers." - NYT


  3. BitTorrent   -   #3
    Poster
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    136
    Quote Originally Posted by MadNurseX View Post
    http://asiandvdclub.org <-- this one is obvious


    http://s2.excoboard.com/exco/index.php?boardid=6994 <--- pinoy tracker

    Although last time i checked, u gotta upload stuff if u want to download too.


    Btw, what is this fs tracker that ur talking about?
    lol, my friend's gonna be sooooo happy with that pinoy tracker! thank you for posting that!

    in return, i'm willing to give you an invite to ONE of these trackers:

    * BitMe
    * BitMeTV
    * CT
    * FTN
    * MMA-Tracker
    * SCC
    * ScT

    yup, that's how happy i am for finding out about that pinoy tracker! PM me...

  4. BitTorrent   -   #4
    Ac3Dunk's Avatar S.O.P-Laf BT Rep: +5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sou.MaNTa-EC
    Posts
    758
    FS is FS seeders just google it.

  5. BitTorrent   -   #5
    Basquiat's Avatar DISABLED PRIVS BT Rep: +6BT Rep +6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    daytona beach, fl
    Age
    37
    Posts
    342
    Quote Originally Posted by r0uJe View Post
    Quote Originally Posted by MadNurseX View Post
    http://asiandvdclub.org <-- this one is obvious


    http://s2.excoboard.com/exco/index.php?boardid=6994 <--- pinoy tracker

    Although last time i checked, u gotta upload stuff if u want to download too.


    Btw, what is this fs tracker that ur talking about?
    lol, my friend's gonna be sooooo happy with that pinoy tracker! thank you for posting that!

    in return, i'm willing to give you an invite to ONE of these trackers:

    * BitMe
    * BitMeTV
    * CT
    * FTN
    * MMA-Tracker
    * SCC
    * ScT

    yup, that's how happy i am for finding out about that pinoy tracker! PM me...
    looks like madnurse hit the jackpot....woohoo!

  6. BitTorrent   -   #6
    Flip RepresenT BT Rep: +5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    250
    good thing i started this topic or madnurse wouldnt have it lol damn.... if only i new of one here another that i found recently

    excoboard.com for pinoy

  7. BitTorrent   -   #7
    Flip RepresenT BT Rep: +5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    250
    o lol my bad same tracker as adnurses....=(

  8. BitTorrent   -   #8
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    20
    Quote Originally Posted by DefianceX View Post
    http://asiandvdclub.org <-- this one is obvious


    http://s2.excoboard.com/exco/index.php?boardid=6994 <--- pinoy tracker

    Although last time i checked, u gotta upload stuff if u want to download too.

    Yeah, you have to sign up for the forum then register for the tracker. You have to either donate or upload before you can download.

  9. BitTorrent   -   #9
    guys if you want more pinoy content (i.e., movies and music), you can go here: http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=91470

    not a pinoy tracker but there are huge sections/threads where there are a lot of pinoy content for download ... free.

  10. BitTorrent   -   #10
    DefX's Avatar Macula.Lutea. BT Rep: +24BT Rep +24BT Rep +24BT Rep +24BT Rep +24
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    3,979
    Thanks for the tip Wingtip!! Seems you're an uploader there too. Been looking for something like this for quite a while.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •