Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: i have level 8 and level 5 need FTN

  1. #1
    rd4's Avatar Poster BT Rep: +18BT Rep +18BT Rep +18BT Rep +18
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    TORRENT LEECH
    Posts
    166

    Question Mark

    i have level 8 and level 5 need FTN

    I HAVE NB + BUFFER

    DB acc



    pm me

  2. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #2
    rivaldo's Avatar Poster BT Rep: +21BT Rep +21BT Rep +21BT Rep +21BT Rep +21
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    229
    NB acc not trading..


  3. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #3
    dragos's Avatar . BT Rep: +11BT Rep +11BT Rep +11
    Join Date
    May 2007
    Posts
    941
    Check my sig rd4

  4. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #4
    bblogs's Avatar Damn Straight. BT Rep: +10BT Rep +10
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Aussie land
    Posts
    606
    lol.....why FSC and NB of all sites, nearly every site doesn't allow trading

    Why not UK-T, FTN, and demonoid (rofl)???

  5. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #5
    nihility's Avatar Im not the c0ps loll BT Rep: +3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    566
    cos their mods are friends of this site
    affiliated
    ....

  6. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #6
    bblogs's Avatar Damn Straight. BT Rep: +10BT Rep +10
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Aussie land
    Posts
    606
    Yeah I assumed that....but maybe dragos' signature should be a little more specific.

    How's my new signature? :
    _______________________________________________________

    Don't trade UK-T, FTWR, FTN, SCT, NB, DB, RevTT, TL, Swedvdr, TT, LM czone, Exigo, HDbits, TDC, SCN, RTS, or TR....trading those accounts are forbidden
    _______________________________________________________


    J/K
    I'll stop spamming now

  7. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #7
    DISABLED PRIVS BT Rep: +16BT Rep +16BT Rep +16BT Rep +16
    Join Date
    May 2007
    Posts
    295
    Quote Originally Posted by nihility View Post
    cos their mods are friends of this site
    affiliated
    ....


    hmm if all mods of all site is friend and affiliate of this site maybe there will not be invite trading section and all will be for free , nice idea

  8. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #8
    dragos's Avatar . BT Rep: +11BT Rep +11BT Rep +11
    Join Date
    May 2007
    Posts
    941
    sig modified at bblogs request

  9. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #9
    bblogs's Avatar Damn Straight. BT Rep: +10BT Rep +10
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Aussie land
    Posts
    606
    Oh the influence I hold!

  10. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #10
    nihility's Avatar Im not the c0ps loll BT Rep: +3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    566
    why do you have that in your sig though dragos, are you a mod of one of those sites?
    or are you trying to score points with them

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •