Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 36

Thread: Ad Says Goodbye To Musicworld

  1. #1
    BANNED
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Australia
    Posts
    2,397

  2. Music   -   #2
    Jayhawk
    Guest
    Ad not again....

  3. Music   -   #3
    mogadishu's Avatar {}"_++()_><.,{}}[":+
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    2,759
    why? i mean wut happned?
    signature removed, check the boardrules.

  4. Music   -   #4
    brotherdoobie's Avatar Long live Hissyfit BT Rep: +1
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Next To Automated Alice
    Posts
    11,489
    Originally posted by Jayhawk@14 July 2003 - 21:49
    Ad not again....
    and again ...............and again.......................and again........




    Peace brotherdoobie

  5. Music   -   #5
    DarkBlizzard's Avatar Poster
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    USA
    Posts
    598
    Originally posted by Ad@14 July 2003 - 21:47



    goodbye
    eww u wanna fuck us? Well well now thats not cool

    The board&#39;s gonna really suck without you. Anyway, we need a aussie&#33;

    But really,...stay

  6. Music   -   #6
    Celerystalksme's Avatar This Is My Clone BT Rep: +19BT Rep +19BT Rep +19BT Rep +19
    Join Date
    May 2003
    Location
    Australia
    Age
    33
    Posts
    5,954
    Originally posted by DarkBlizzard+15 July 2003 - 12:53--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (DarkBlizzard @ 15 July 2003 - 12:53)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Ad@14 July 2003 - 21:47



    goodbye
    eww u wanna fuck us? Well well now thats not cool

    The board&#39;s gonna really suck without you. Anyway, we need a aussie&#33;

    But really,...stay [/b][/quote]
    You got one dumbass...Look Under My Avatar...

  7. Music   -   #7
    Celerystalksme's Avatar This Is My Clone BT Rep: +19BT Rep +19BT Rep +19BT Rep +19
    Join Date
    May 2003
    Location
    Australia
    Age
    33
    Posts
    5,954
    Gonna Miss ya 2 ad...

    least this way Nemo will be happy...actually he won&#39;t be happy until everyone in musicworld leaves...

  8. Music   -   #8
    CrumbCat's Avatar Cachaša or Cachaša
    Join Date
    May 2003
    Posts
    2,003
    Originally posted by Ad@14 July 2003 - 19:47



    goodbye
    Hmmmmmm.......I read your goodbye, but:

    Ad&#39;s avatar and custom title:

    -----------------------------

    Ad

    RIp and F*ck u all&#33;&#33;
    *****

    Group: Members
    Posts: 3,222
    Member No.: 11,707
    Joined: 3 February 2003

    --------------------------------

    Well, "F*ck you all"??

    I don&#39;t like that, as it includes the people who helped you here in the forum, so I don&#39;t pay any respect to your woes or your crying&#33;

    Next time (as there will surely be one) try packing your shit and leaving quietly, as we don&#39;t need to walk through your baggage you leave behind.

    A big Tchau&#33; to you.

  9. Music   -   #9
    Celerystalksme's Avatar This Is My Clone BT Rep: +19BT Rep +19BT Rep +19BT Rep +19
    Join Date
    May 2003
    Location
    Australia
    Age
    33
    Posts
    5,954
    I don&#39;t mind taking one for the team

  10. Music   -   #10
    FvKin GeniuS :D
    Join Date
    Mar 2003
    Age
    28
    Posts
    1,659
    damn first we lose FC now AD WTF IS THIS SHYT its really getting ridiculous we all gotta stop flaming each other and respect each other MORE
    Board rule: max 500x150 Pixels (w x h)

    http://filesharingtalk.com/sigs/albegaleeeee.jpg

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •