Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 34

Thread: Geen Gein Met Stichting Brein (dutch)

  1. #21
    thewizeard's Avatar re-member BT Rep: +1
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    The Netherlands
    Posts
    6,354
    Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een!"


  2. Lounge   -   #22
    Ron's Avatar Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    1,687
    Een Hollander stapt een winkel binnen en vraagt om vier kapotte lampen.
    "Wat wilt u daarmee gaan doen?", vraagt de winkelier verwonderd.
    "Daar ga ik een donkere kamer mee inrichten."


    Een Hollander tegen zijn vrouw:
    "Annie, giet eens wat water bij de soep. We krijgen gasten."

  3. Lounge   -   #23
    Ron's Avatar Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    1,687
    Originally posted by nigel123@14 August 2003 - 21:53
    Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een!"
    Wat is daar zo grappig aan?
    Weet je wel voor hoeveel geld je zo'n fles kan verkopen?

  4. Lounge   -   #24
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    Go Ron Go Ron Go Ron

    Sorry, ik ken geen hollander moppen :/

  5. Lounge   -   #25
    Storm's Avatar Poster BT Rep: +3
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    crazy skiing monkey
    Posts
    1,316
    Originally posted by Skweeky+14 August 2003 - 19:13--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Skweeky &#064; 14 August 2003 - 19:13)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>PS: Breng wat komkommers mee[/b]

    ggrrrrrrrrrr.....

    Originally posted by Ron@14 August 2003 - 21:12
    <!--QuoteBegin-nigel123
    @14 August 2003 - 21:53
    Een Belg loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da&#39;s mooi," zegt de Belg, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De belg drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit &#39;ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch&#33;" roept de Belg uit: "Doe mij er nog maar zo een&#33;"

    Wat is daar zo grappig aan?
    [/quote]
    je maakt hem alleen maar nog grappiger.......... LMAO

    wel leuk zo&#39;n thread trouwes........... zie je ook es wi allemaal nl is


    een nederlander, een belg en een duitser zitten op een onbewoond eiland.
    na een paar dagen vinden ze een lamp, en bevrijden daar een geest uit.

    de geest zegt: juli moge allemaal 1 wens doen. De duitser zegt: ik wens dat ik thuis was. De nederlander maakt dezelfde wens. De belg: hmmmm......... tis hier nogal eenzaam...... ik wens dat die andere 2 weer terug zijn.........
    great FTP site for awesome quality video clips
    yeah, you have to sign up, but its worth it

  6. Lounge   -   #26
    thewizeard's Avatar re-member BT Rep: +1
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    The Netherlands
    Posts
    6,354
    Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen.

    Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een bus-remise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden." "Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo&#39;n bus te jatten?" "Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in." De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar. Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden. "Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat. "Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin."

  7. Lounge   -   #27
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    11,052
    Eigenlijk nog behoorlijk wat Nederlanders/Belgen hier. Ik stel voor dat we een feestje houden bij Ron thuis, en om het wat Nederlands te houden brengt ieder z&#39;n eigen drank en eten mee

  8. Lounge   -   #28
    ik kom

  9. Lounge   -   #29
    thewizeard's Avatar re-member BT Rep: +1
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    The Netherlands
    Posts
    6,354
    Gratis bier&#33;&#33;

  10. Lounge   -   #30
    jrday's Avatar Poster
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Netherlands
    Posts
    114
    bier? waar woont Ron

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •