Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 5 1234 ... LastLast
Results 1 to 10 of 44

Thread: Underworld

  1. #1
    express98's Avatar Poster
    Join Date
    May 2003
    Location
    uk blackpool
    Posts
    226
    just been to see underworld,and what a load ov crap,story what story anybody else seen it yet? if not dont bother wait while theres a hash and save yr money

  2. Movies & TV   -   #2
    Wise Kvcd Maker/PIMP
    Join Date
    May 2003
    Age
    33
    Posts
    4,051
    It can't be crap, I don't know, I will have to see for myself.

  3. Movies & TV   -   #3
    L0rD_S0tH's Avatar Poster
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Dargaard Keep
    Posts
    230
    Originally posted by Gre1@19 September 2003 - 16:35
    It can't be crap, I don't know, I will have to see for myself.
    exactly.

    I don't even consider other peoples opinions until i've seen a flick for myself. Too often I've heard people talk shit about a movie and then it turns out that I actually like it.

  4. Movies & TV   -   #4
    thers been a TS released by Logistic - SVCD not on vcdquality yet

  5. Movies & TV   -   #5
    I have 2 agree Underworld sucks , went 2 c it with my pops and wot a load of crap, it tried 2 b a darl gothic action/Horror and it failed Miserably also Kate Beckinsale just sucks, she can't act 4 shit...

    of course that is just my opinion...

    if u wanna c a gud movie check out Matchstick Men, very funny

  6. Movies & TV   -   #6
    is it similar to blade movies? seems to be a copy of blade from the trailers IMO

  7. Movies & TV   -   #7
    is it similar to blade movies? seems to be a copy of blade from the trailers IMO
    yep very much so, it also reminded me of the movie Spawn 4 sum reason..

  8. Movies & TV   -   #8
    Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    United Kingdom
    Posts
    144
    just been to see underworld,and what a load ov crap,story what story anybody else seen it yet? if not dont bother wait while theres a hash and save yr money 
    I am still gona watch this film in cinema, it looks like a good film.

  9. Movies & TV   -   #9
    yeah at first i thought this movie was gona kick ass but then they started to show more trailers and it looks like shit now

  10. Movies & TV   -   #10
    I just got home from seeing it. I came on here just now to find a hash because the movie, in my opinion, was so fucking great. B)

Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •