Thread: 50+ Hulp

a.alleman
    Aan alle,
    Allereerst moet ik jullie vertellen dat een comp. met internet een geweldige vooruitgang is.
    Helaas ben ik (en vele met mij) iemand die de taal engels goed kan spreken maar niet goed kan lezen.
    Toch hebben vele met mij eenzelfde hobby n.m. ..het willen downloaden van film en deze omzetten naar een vcd.
    Er zijn vele site te vinden hoe je zoiets moet doen maar er zijn vele verouderd en dan loop je vast. Het is niet up to date!
    Het klinkt oudbollig maar wie heeft er een site waar we toch up to date blijven om onze hobby kunnen blijven kunnen uitoefennen waar alles in gewoon nederlands staat omschreven.
    Zo zijn vele er al achter gekomen dat FasttrackMovies niet meer in de lucht is. Maar dat wil niet betekenen dan "onze "hobby ter einde is, toch.
    Maar waar dan wel???
    Persoonlijke hulp is leuk ..maar wij oudere willen jullie daar niet mee lastig vallen.
    Daarom, waar kunnen wij "oudere " terecht, zonder jullie daarmee lastig te vallen, om onze hobby te kunnen uitvoeren.

Ik denk dat ik mijn nek voor vele 50+ ers uitsteek en een geweldige shit over mij krijg uitgestrooid met opmerkingen zoals: ouwe ga een engelse les nemen of andere zaken.

Daarom aan ALLE waar kunnen wij 50 plussers terecht op een Nederlandse site voor onze gezamelijke hobby.
    Ik denk dat we jullie dankbaar zullen zijn als het in nederlands kan!

Maar nogmaals, wij schuwen niet voor de toekomst, It's your futere,but don't forget the olders. ( he engels&#33

A3

2. Lounge   -   #2

3. Lounge   -   #3
    Benno's Avatar Poster
    Originally posted by sharedholder@22 November 2003 - 00:07
    Exactly what I am thinking

Edit:

To all,
    First of all I must tell you that comp. with Internet a terrible progress is.
    Unfortunately are I (and a lot of with me) someone who can speak the language English well but not well can read.
    Toch a lot of have with me the same hobby n.m. ..want download of film and these convert to vcd.
    Its vele site to find how you must do something like that but there a lot of have become obsolete and then get bogged down you. It is not up to date!
    It sounds oudbollig but which have there a site where we nevertheless remain up to date our hobby are possible remain are able uitoefennen where everything defined in ordinary Dutch state.
    This way a lot of have already come behind that FasttrackMovies are no longer in air. But that then "our" hobby does not want mean for the end is, nevertheless.
    But where or
    Personal aid is nice..but we older one does not want you fall with that.
    For this reason, where we get help "older", without disturbing you with that, to be able carry out our hobby.

I think that I my ring for a lot of 50 + ers sticks out and a terrible shit concerning me krijg spread with observations such as: ouwe will an English lesson take or other matter.

For this reason to ALL where we get help 50 plussers on a Dutch site for our common hobby.
    I think that we you will be grateful if it is possible in Dutch!

But once again, we do not shun for the future, It's your futere,but don't forget the olders. (he English&#33
    Translated by http://www.worldlingo.com/products_service...translator.html

You Better Keep In Mind That I Can Read Between The Lines

Never argue with an idiot, they drag you down to there level and beat you with experience!!

4. Lounge   -   #4
    jetje's Avatar former star
    Voor alles betreffende vcd enzo http://www.forum.doom9.nl/ in het nederlands.
    Ondertitels www.ondertitels.nl
    Voor verifieds kun je hier terecht.

En hier voor alles maar dan in het engels.
    Dit stukje is niet echt geschikt op de plaats waar je het nu geplaatst had. Dat is gereserveerd voor alles over dit forum en onze website, dus verplaats ik het naar de lounge, waar trouwens een hele hoop nederlanders regelmatig rondhangen
    Veel plezier met je computer en het downloaden

5. Lounge   -   #5
    UKMan's Avatar Poster
    jetje comes flying to the rescue -

6. Lounge   -   #6
    [/QUOTE]
    Translated by http://www.worldlingo.com/products_service...translator.html [/QUOTE]
    That translator sucks!

it translates 'geweldig' to 'terrible' wich is just the opposite of what the word actually means.How can it possibly do that?
    For a correct translation:'geweldig' = 'great'

Just thought you should know.

7. Lounge   -   #7
    Skweeky's Avatar Manker's web totty
    Ligt het aan mij, of is dat Nederlands ook gewoon vertaald uit een andere taal?

8. Lounge   -   #8
    Originally posted by Skweeky@22 November 2003 - 17:31
    Ligt het aan mij, of is dat Nederlands ook gewoon vertaald uit een andere taal?
    daar zeg je zoiets!