Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 8 of 8

Thread: Rrrr...steam

  1. #1
    OK...lets all list our problems with STEAM, i need to see if im alone in these things

  2. Games   -   #2
    Sam Fishstick
    Guest
    lag

  3. Games   -   #3
    Monkeee's Avatar Post Whore
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    3,453
    Originally posted by Sam Fishstick@5 December 2003 - 07:34
    lag
    lol who doesen't have a problem witht hat

  4. Games   -   #4
    yeah really...but anyone have trouble with their cd key. it pisses me off that i have a perfectly legit copy of the game that i spent $30 on and STEAM keeps giving me crap about it.

  5. Games   -   #5
    Originally posted by Sam Fishstick@5 December 2003 - 06:34
    lag
    what is
























    lag?
    <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>BLAH</span>

    <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Wayne Rooney - A thug and a thief</span>

  6. Games   -   #6
    Monkeee's Avatar Post Whore
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    3,453
    Originally posted by 3rd gen noob+5 December 2003 - 07:42--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (3rd gen noob @ 5 December 2003 - 07:42)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Sam Fishstick@5 December 2003 - 06:34
    lag
    what is
























    lag? [/b][/quote]
    Lag

    A barrel stave.
    A strip, as of wood, that forms a part of the covering for a cylindrical object

  7. Games   -   #7
    i like this one from urban dictionary

    A slang term for High Latency. Measured in milliseconds (ms), "Lag" is usually bad when around 125ms-175ms, and becomes almost unbearable above 250ms.

    "I can&#39;t even move this lag is so bad."
    "WTF&#33; Lag Kill&#33;"
    "LLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAGGGGGGGG&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;"

  8. Games   -   #8
    Formula1's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    USA
    Posts
    3,786
    Originally posted by 3rd gen noob+5 December 2003 - 07:42--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (3rd gen noob @ 5 December 2003 - 07:42)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Sam Fishstick@5 December 2003 - 06:34
    lag
    what is
























    lag? [/b][/quote]
    lag is like for an exanmple, when a game you are playing freezes at certain times (common with PC GAMES OMFG)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •