Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 29

Thread: Is It Me Or....

  1. #1
    scribblec's Avatar Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    england
    Posts
    3,326
    are there to many drunk idiots posting aload of shit tonight?

  2. Lounge   -   #2
    Cheese's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    is everything.
    Age
    40
    Posts
    19,023
    yeah so cut it out

  3. Lounge   -   #3
    bigboab's Avatar Poster BT Rep: +1
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    30,399
    Originally posted by scribblec@31 January 2004 - 00:11
    are there to many drunk idiots posting aload of shit tonight?
    Second option Scribbs. May I remind you that I dont drink anymore. Or I would be doing the same.
    The best way to keep a secret:- Tell everyone not to tell anyone.

  4. Lounge   -   #4
    Aaron_T's Avatar A duck is watching.
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Newcastle Upon Tyne
    Age
    28
    Posts
    4,506
    i think its just you

    1212i2u837128428954659nm7583d467489632j472934ks8923742394623746d2374623432746273647js648296427nm cdkjdfhv urwv748213129312-039123012-930123901-2930-129301-2930129301930573979490mf385k37d75kj7j5f

    my point exactly
    Those who dont learn from the past are doomed to repeat It.

  5. Lounge   -   #5
    BANNED
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    846
    you are not alone on that drunk thing geez

  6. Lounge   -   #6
    Hmm, where are the times one could simply have some fun in the lounge without people taking it too seriously?

    The reason there is a lounge is that people can fool around. Don't like it, don't read it.
    Ironically the reason there's a World News section, is that those discussions became TOO serious for the lounge.

    Wanna be serious -> World News
    Wanna fool around -> Lounge
    Can't remember a movie's name? Ask help at MovieWorld's Lost & Found

  7. Lounge   -   #7
    BANNED
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    U.S.A.
    Posts
    846
    well this is fooling around to the max

  8. Lounge   -   #8
    bigboab's Avatar Poster BT Rep: +1
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    30,399
    Originally posted by NotoriousBIC@31 January 2004 - 00:19
    Hmm, where are the times one could simply have some fun in the lounge without people taking it too seriously?

    The reason there is a lounge is that people can fool around. Don't like it, don't read it.
    Ironically the reason there's a World News section, is that those discussions became TOO serious for the lounge.

    Wanna be serious -> World News
    Wanna fool around -> Lounge
    Take me to this serious person.
    The best way to keep a secret:- Tell everyone not to tell anyone.

  9. Lounge   -   #9
    Rip The Jacker's Avatar Retired
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Los Angeles, CA
    Age
    31
    Posts
    6,435
    Yeah there is a lot of crap in the Lounge today...

  10. Lounge   -   #10
    Originally posted by bigboab+31 January 2004 - 00:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (bigboab @ 31 January 2004 - 00:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-NotoriousBIC@31 January 2004 - 00:19
    Hmm, where are the times one could simply have some fun in the lounge without people taking it too seriously?

    The reason there is a lounge is that people can fool around. Don&#39;t like it, don&#39;t read it.
    Ironically the reason there&#39;s a World News section, is that those discussions became TOO serious for the lounge.

    Wanna be serious -> World News
    Wanna fool around -> Lounge
    Take me to this serious person. [/b][/quote]
    Sure, by plane or train...
    Can't remember a movie's name? Ask help at MovieWorld's Lost & Found

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •