Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 37

Thread: Banner Contest

  1. #1
    h1
    Guest
    My graphic skills suck lol. I need a banner for the KLT forums.

    The banner needs to say either "KLT Forums" or "KL Tech Support." The phrase "Home of Freeware" is NOT a bonus. The catch is that it needs be exactly 444px in width and a maximum of 58px in height.

    10 winners will be chosen because I'll be using them all. Winners will get something TBD.

    Go!

  2. Internet, Programming and Graphics   -   #2
    ill be up for making one
    have you got any pics ya want used on it aswell?
    cheers

  3. Internet, Programming and Graphics   -   #3
    h1
    Guest
    Nah, just make it look cool, as long as it&#39;s 444x<=58 it&#39;s fine.

    Another alternative would be "KLT K++."

  4. Internet, Programming and Graphics   -   #4
    100%'s Avatar ╚════╩═╬════╝
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    13,671
    Ill give it a go
    and if you like it
    you could maybe do the sig i want- https://filesharingtalk.com/index.php?showtopic=109206
    you know which one

  5. Internet, Programming and Graphics   -   #5
    Rip The Jacker's Avatar Retired
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Los Angeles, CA
    Age
    31
    Posts
    6,435
    And make it small, not like their current banner, 138KB&#33;

    444 x 58? Isn&#39;t that a bit small:

  6. Internet, Programming and Graphics   -   #6
    h1
    Guest
    Yeah, I&#39;m going to use a double banner.



    Like that.

  7. Internet, Programming and Graphics   -   #7
    100%'s Avatar ╚════╩═╬════╝
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    13,671

  8. Internet, Programming and Graphics   -   #8
    100%'s Avatar ╚════╩═╬════╝
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    13,671

  9. Internet, Programming and Graphics   -   #9
    100%'s Avatar ╚════╩═╬════╝
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    13,671

  10. Internet, Programming and Graphics   -   #10
    Im gonna put the reason as to why i made these as i was extreamly board Laugh away:











Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •