Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 9 of 9

Thread: Whats Wrong With Google?

  1. #1
    JONNO_CELEBS's Avatar Densly Loadan BT Rep: +20BT Rep +20BT Rep +20BT Rep +20
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Narfuck
    Age
    40
    Posts
    8,641
    It's HUGE!!.......The page and writing I mean, wtf is going on?

    Jonno B)
    Thinking about 1
    My Place & Arcade

  2. Lounge   -   #2
    Snee's Avatar Error xɐʇuʎs BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    on something.
    Age
    38
    Posts
    22,677
    Wild guess: you set the resolution on yer comp to 640x480

  3. Lounge   -   #3
    JONNO_CELEBS's Avatar Densly Loadan BT Rep: +20BT Rep +20BT Rep +20BT Rep +20
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Narfuck
    Age
    40
    Posts
    8,641
    Nope, everything else is normal but Google is massive

    Jonno B)
    Thinking about 1
    My Place & Arcade

  4. Lounge   -   #4
    Snee's Avatar Error xɐʇuʎs BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    on something.
    Age
    38
    Posts
    22,677
    Originally posted by JONNO_CELEBS@11 May 2004 - 18:46
    Nope, everything else is normal but Google is massive

    Jonno B)
    Unlike yer penis?


    Nothing wrong with google here

    I get the the swedish version though, it adapts to my os.

  5. Lounge   -   #5
    Ex-member
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    5,529
    Looks fine here.

    You've probably changed the font settings in IE. Go to the 'view' menu, go to 'fonts' and make sure it's set to 'medium'. For reference the font size can be changed by holding the CTRL key while rolling the mouse wheel.

    If it's not that, then I would blame the problem on AOL.

  6. Lounge   -   #6
    Originally posted by Lamsey@11 May 2004 - 17:49
    Looks fine here.

    You've probably changed the font settings in IE. Go to the 'view' menu, go to 'fonts' and make sure it's set to 'medium'. For reference the font size can be changed by holding the CTRL key while rolling the mouse wheel.

    If it's not that, then I would blame the problem on AOL.
    :helpsmile: WOW thanks i finnaly fixed my amazingly small font problem, i was having to copy everything into notepad :helpsmile: :helpsmile: :helpsmile: :helpsmile:


  7. Lounge   -   #7
    BANNED
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    1,656
    u should of asked for help then

  8. Lounge   -   #8
    JONNO_CELEBS's Avatar Densly Loadan BT Rep: +20BT Rep +20BT Rep +20BT Rep +20
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Narfuck
    Age
    40
    Posts
    8,641
    Ah got it, CWS hijack by http...my.freeze.com/

    Crappy screensavers, I was bored

    Bastards, thats so annoying

    Jonno B)

    Edit.....Unclicked the link, ooops
    Thinking about 1
    My Place & Arcade

  9. Lounge   -   #9
    JONNO_CELEBS's Avatar Densly Loadan BT Rep: +20BT Rep +20BT Rep +20BT Rep +20
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Narfuck
    Age
    40
    Posts
    8,641
    Fixed

    Lamsey was right :helpsmile:

    Shit, that means I gotta have more humble pie

    Cheers Lamsey dude

    Jonno B)
    Thinking about 1
    My Place & Arcade

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •