Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 8 of 8

Thread: Toca Race Driver 2

  1. #1
    I have'nt played it yet, but i'm getting it now, it's the italian version though ...can't seem to find an 'american speaking' one, anyways has anyone played this...every review i've read has spoken highly of it...I'm wondering if it's worth the time...
    "If you expect a kick in the balls, and you get a slap in the face, then it's a victory!" -old Irish wisdom

  2. Games   -   #2
    asmithz's Avatar Hi-Definition
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    11,082
    Dunno, but gamestop.com has it in english, and will send it anywhere.

  3. Games   -   #3
    Lick My Lovepump
    Join Date
    May 2003
    Age
    15
    Posts
    2,698
    I don't think its been cracked yet, a very nasty protection or so I've heard. Can somebody tell me if it has?

  4. Games   -   #4
    Spicker's Avatar AKA jaigandhi5 BT Rep: +7BT Rep +7
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Canada
    Posts
    3,484
    Originally posted by Mad Cat@15 June 2004 - 18:26
    I don't think its been cracked yet, a very nasty protection or so I've heard. Can somebody tell me if it has?
    im pretty sure i saw it on suprnova couple of weeks or months ago i downloaded the demo version first and didnt like it much so dint bother downloading the full version B)

    My Blog
    I'm still here.

  5. Games   -   #5
    yeah it was in english...but the protection system is very nasty! deviance's little crack ain't workin too good, the nfo speaks of something else i'm gonna look into, and I hope it's worth the trouble....

    (if anyone finds a working crack pm me or something )

    update: the deviance crack is a fake, there are several others around...however no links are working right now :helpsmile: ok...come to find out all efforts to crack this game have been futile, all cracks for TOCA 2 are fake and might carry trojans...blah blah, codemasters, indeed.
    "If you expect a kick in the balls, and you get a slap in the face, then it's a victory!" -old Irish wisdom

  6. Games   -   #6
    S!X's Avatar L33T Member BT Rep: +5
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    7,734
    My friends say the game is pretty good but they havent even played it lol
    but they do have the first toca and say its cool.

  7. Games   -   #7
    lol it does look beautiful, and no crack to be seen yet. My god, what has the internet come to, when a mass of crackers can't do their own job.
    "If you expect a kick in the balls, and you get a slap in the face, then it's a victory!" -old Irish wisdom

  8. Games   -   #8
    BANNED
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    4,053
    i may try download this tonight guys!,...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •