Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Half-life 2 *official Thread*

  1. #1
    Monkeee's Avatar Post Whore
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    3,453
    ok we saw like 6 different topics of Doom III which got kinda annoying and dont wanna let this happen to Half-Life 2 So lets keep every half-life 2 shit IN HERE!

  2. Games   -   #2
    abu_has_the_power's Avatar I have cool stars
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    6,503
    the reason y they start so many topics is prob cuz each topic is started with some new discovery or something that must be made separate from the main "official" thread.



    btw, hl2 gonna rock! can't wait to toss people around and stuff.

  3. Games   -   #3
    BawA's Avatar FST Pioneer BT Rep: +1
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Some Where but not here
    Age
    35
    Posts
    4,541
    Good u made it now we can kick Some Doom3 asses


    "You can be mad as a mad dog at the way things went; you can swear and curse the fates, but when it comes to the end, you have to let go"
    Benjamen button

  4. Games   -   #4
    Monkeee's Avatar Post Whore
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    3,453
    YEAH!! Half-Life 2 KICKS Doom 3's ASS!!! i think....

  5. Games   -   #5
    abu_has_the_power's Avatar I have cool stars
    Join Date
    Apr 2003
    Posts
    6,503
    it depends on wat kind of person u r. if u like suspence and horror and seriously make ur heart jump, doom's 4 u. i'm sorta both. hl2's more like thinking/killing/a lot of other stuff.


    btw, i just played doom 3, crazy! those crazy mofos really really scary u. i just got attacked by the burning guy, and i killed a naked man in briefs. i took scrnshots of a lot of them. btw, how do u open a .tga screenshot file?

  6. Games   -   #6
    Cheese's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    is everything.
    Age
    40
    Posts
    19,023
    Originally posted by Monkeee@2 August 2004 - 06:54
    ok we saw like 6 different topics of Doom III which got kinda annoying and dont wanna let this happen to Half-Life 2 So lets keep every half-life 2 shit IN HERE!
    Thanks but no thanks.

    Like Abu I have no problem with a seperate thread on a topic as long as there is a valid reason. Else you can miss important info in a fast moving thread...I for one dislike wading through 30 odd pages to get what I want.

    I'm looking forward to HL2 as well, getting my new 9800 pro within a few days so I really want to see what it can do with these games.

  7. Games   -   #7
    Cheese's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    is everything.
    Age
    40
    Posts
    19,023


    Just seen that we already have two...

    Well the other one was kind of old and this was made before that one was bumped...

  8. Games   -   #8
    Busyman's Avatar Use Logic Or STFU!!!
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Washington D.C.
    Posts
    13,839
    Originally posted by Withcheese@2 August 2004 - 03:48


    Just seen that we already have two...

    Well the other one was kind of old and this was made before that one was bumped...
    I don't really care tbh as long as we don't have a page full Doom III threads.

    I hear that folks wants to spam with different threads about the same shit.
    To those I say fuck off!!!

    I know you are happy and all about the game but damn, play the game and be happy then.

    I'm logical about the whole thing and should figure that folks won't do something hairbrained like a search.

    Pin one HL2 and Doom III topic though.
    I wouldn't care if it's mine or Joeblowshmoe's.
    (From the looks of it, maybe we should have a "I'm Playing Doom III, Here The Play-By-Play" thread as well)

    If someone wants "internet glory" for it they can have it.
    Silly bitch, your weapons cannot harm me. Don't you know who I am? I'm the Juggernaut, Bitchhhh!

    Flies Like An Arrow, Flies Like An Apple
    ---12323---4552-----
    2133--STRENGTH--8310
    344---5--5301---3232

  9. Games   -   #9
    Cheese's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    is everything.
    Age
    40
    Posts
    19,023
    I have a feeling that we will need some mods in for the inevitable HL2-D3 cat-fight...


  10. Games   -   #10
    Busyman's Avatar Use Logic Or STFU!!!
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Washington D.C.
    Posts
    13,839
    Originally posted by Withcheese@2 August 2004 - 04:12
    I have a feeling that we will need some mods in for the inevitable HL2-D3 cat-fight...

    Again no fight in me for this one except:

    PIN ONE OF THE FUCKING THREADS!!!1

    It ain't rocket science.

    Btw were you around when we had a million Halo PC, Halo 2, Halflife 2 threads?

    I had 2 pinned topics at the time only because I grew tired of the page being filled with bullshit.

    It took El Jefe to pin them and only after a consultation with like 2 other mods.....but at least it was done.

    When the talk simmered, they were "unpinned".

    It was very useful at the time.

    It was discussed that those games along with Doom III would need to be pinned as the release date moved closer though.
    Silly bitch, your weapons cannot harm me. Don't you know who I am? I'm the Juggernaut, Bitchhhh!

    Flies Like An Arrow, Flies Like An Apple
    ---12323---4552-----
    2133--STRENGTH--8310
    344---5--5301---3232

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •