Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 10 of 10

Thread: Classic/really Good Movies

  1. #1
    There are so many movies being released its hard to shift through all the crap ones. So can people give like the favourites and really quirky cool movies??

    Mine are

    13
    The Cell
    My Life Without Me
    Pulp Fiction
    Girl Interupted

    jus sum really good films

  2. Movies & TV   -   #2
    ahctlucabbuS's Avatar <
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Oslo
    Posts
    2,008
    Lots of threads about this topic

    but

    Fear and loathing in las vegas

    is

    one

    ..

    B)

  3. Movies & TV   -   #3
    It&#39;s gotta be Leon and scar face.
    &quot;Ha HA Ha who am i? you say&quot; &quot;well&quot; i reply &quot;im the unforseen consequence&quot;

  4. Movies & TV   -   #4
    pusher's Avatar The New Moral
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    1,132
    Hedwig and the Angry Inch
    Dummy
    Disinformation: The Series (not a movie but, still worth a watch)
    There are some others but I can&#39;t really think right now &#39;cause I&#39;m tired.

    Maybe I&#39;ll add more later.
    The color of this signature is really blue. If you see otherwise, please adjust your monitor settings.

  5. Movies & TV   -   #5
    Snee's Avatar Error xɐʇuʎs BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    on something.
    Age
    38
    Posts
    22,677
    Originally posted by original_nuttahx@7 August 2004 - 10:45
    There are so many movies being released its hard to shift through all the crap ones. So can people give like the favourites and really quirky cool movies??

    Mine are

    13
    The Cell
    My Life Without Me
    Pulp Fiction
    Girl Interupted

    jus sum really good films
    Looking for more stuff to sell on e-bay?

  6. Movies & TV   -   #6
    yer actually how did u know&#33;&#33;&#33;&#33;


    _________________________________________________

    no sorry yer i know theres too many forums with this shit

    cheers

  7. Movies & TV   -   #7
    Retired
    Join Date
    Feb 2003
    Posts
    14,058
    Psyco

  8. Movies & TV   -   #8
    cpt_azad's Avatar Colonel
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Surrey, BC
    Posts
    6,741
    band of brothers series is definately a collectors item
    scarface
    Indiana Jones (all of em)
    Star Wars trilogy (the original, not the crappy new ones)
    SPR
    Godfather 1 and 2 (and if ur like me, just get the trilogy, #3 isn&#39;t as bad as ppl say)

    Jeff Loomis: He's so good, he doesn't need to be dead to have a tribute.

  9. Movies & TV   -   #9
    Originally posted by cpt_azad@8 August 2004 - 01:30
    Star Wars trilogy (the original, not the crappy new ones)
    Thety are NOT going to be released on the DVD format. Lucky i got my laserdisc copy transfered to dvd ages ago, even luckyer for people on Fasttracker that im seeding them... . The special edition ones are shyte all the added CGi and crap.


  10. Movies & TV   -   #10
    Poster
    Join Date
    Jan 2003
    Posts
    9,946
    Originally posted by peerzyboy+8 August 2004 - 11:34--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (peerzyboy &#064; 8 August 2004 - 11:34)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteBegin-cpt_azad@8 August 2004 - 01:30
    Star Wars trilogy (the original, not the crappy new ones)
    Thety are NOT going to be released on the DVD format. Lucky i got my laserdisc copy transfered to dvd ages ago, even luckyer for people on Fasttracker that im seeding them... . The special edition ones are shyte all the added CGi and crap.[/b][/quote]

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •