Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 29

Thread: Pure Pwnage

  1. #1
    Poster
    Join Date
    May 2003
    Location
    Toronto, Canada
    Age
    32
    Posts
    555
    so liek u think u totally pwn stuff rite? well, ur all n00bs! wanna see some real pwnage? check this out:

    http://www.purepwnage.com/

    this guy is so funny, and pwns everything!

  2. Lounge   -   #2
    manker's Avatar effendi
    Join Date
    May 2004
    Location
    I wear an Even Steven wit
    Posts
    44,031
    Quote Originally Posted by pure pwnage guy
    So liek this is my show n stuf rite

    lol i ent 2 gud at riting big msgs liek this n stuf rite so im jus gona tell u wasup str8 up rite

    i pwn noobs liek hard rite n my roomate has dis camera rite so hes all liek 'we can make a show lol' n im liek dats teh pwnage n stuf n hes liek i no lol so im liek ok film me noob n hes liek ok so we did lololol

    thne we lukd at it rite n were liek 'omfg stfu dats pure pwnage lol' so we made dis site n stuf rite n now were gonna b famose!!!!

    teh site is kinda noob rite lol but dats only cuz i pwn 2 much @ zero hour 2 waste tiem noobin html roflolol
    neway dis is alreddy 2 long n most noobs prolly wont reed it cuz its so long its liek a book rite lol so l8r noobs rofl
    It looks quite funny, but the whole website appears to be in Arabic
    I plan on beating him to death with his kids. I'll use them as a bludgeon on his face. -

    --Good for them if they survive.

  3. Lounge   -   #3
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104
    glag

  4. Lounge   -   #4
    Cheese's Avatar Poster
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    is everything.
    Age
    40
    Posts
    19,023
    Quote Originally Posted by manker
    It looks quite funny, but the whole website appears to be in Arabic
    Hello, this is my show
    (laugh out loud) I am not very good at writing big messages so I will keep this message short and concise.

    I win a lot of online video games and my roommate has a camera, so we decided to make a show about video games (laugh out loud). We thought it was a good idea, so I suggested we start making the show and we started making the show (laugh out loud).

    Later on, we watched the footage we had filmed and shut the fuck up it was good (laugh out loud). We made this web page shortly after, I think we will be famous.

    I spend a lot of time playing Command and Conquer: Generals - Zero Hour, so I don't have much time to learn HTML, that is the reason why the web site is relatively basic with regards to design and content (roll on the floor laughing out loud, laugh out loud).
    Anyways, this message is pretty long and most people probably won't read it because of its length, so I will see you later (roll on the floor laughing).

  5. Lounge   -   #5
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104
    You found the translation link then

  6. Lounge   -   #6
    Poster
    Join Date
    May 2003
    Location
    Toronto, Canada
    Age
    32
    Posts
    555
    anybody watch any of the episodes yet?

  7. Lounge   -   #7
    manker's Avatar effendi
    Join Date
    May 2004
    Location
    I wear an Even Steven wit
    Posts
    44,031
    Quote Originally Posted by quiksilver_aus
    anybody watch any of the episodes yet?
    Downloading one now. It's going quite quick too - 104KBps
    I plan on beating him to death with his kids. I'll use them as a bludgeon on his face. -

    --Good for them if they survive.

  8. Lounge   -   #8
    Mathea's Avatar The Blonde Alibi BT Rep: +5
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    NY
    Age
    36
    Posts
    6,408
    tell me if its any good plz

  9. Lounge   -   #9
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104
    and me too

  10. Lounge   -   #10
    Mr. Mulder's Avatar pepper your angus BT Rep: +10BT Rep +10
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Vault 111
    Age
    31
    Posts
    30,947
    Got ep1 d/l now

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •