Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Say what ?

  1. #1
    Gemby!'s Avatar Poster
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    london
    Posts
    9,141
    What do you think these monkeys are saying ???

    Single handedly destroying the NHS from the inside

  2. Lounge   -   #2
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104
    Thats NOT the soap

  3. Lounge   -   #3
    Mr. Mulder's Avatar pepper your angus BT Rep: +10BT Rep +10
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Vault 111
    Age
    31
    Posts
    30,946
    "Yeah, you’re right Bill, yours definitely feels bigger "

  4. Lounge   -   #4
    (>Zero Cool<)'s Avatar he is Spartacus!
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    about four feet that way......no the other way
    Posts
    3,103
    This jacuzzi is a bit crap

    or

    damn I think the water fecked up me perm

    or

    that was a bit heavy that rain was it not, think we should leave climbing down off the tree till later on?
    Last edited by (>Zero Cool<); 10-20-2004 at 06:36 PM.

  5. Lounge   -   #5
    Gemby!'s Avatar Poster
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    london
    Posts
    9,141
    ''Is that a water gun in your pocket or are you just happy to see me ? ''
    Single handedly destroying the NHS from the inside

  6. Lounge   -   #6
    enoughfakefiles's Avatar Ad ministrator
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    I'm an Even Steven with a
    Posts
    10,491
    oooooo ah ah aah aaahhhh

    ahhhh ooo ooo ahhh

  7. Lounge   -   #7
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104
    mmm that feels good

  8. Lounge   -   #8
    Gemby!'s Avatar Poster
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    london
    Posts
    9,141
    ''I just farted, can you smell it ?''
    Single handedly destroying the NHS from the inside

  9. Lounge   -   #9
    Snee's Avatar Error xɐʇuʎs BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    on something.
    Age
    38
    Posts
    22,677
    -Oook?

    -Oook!

  10. Lounge   -   #10
    Mathea's Avatar The Blonde Alibi BT Rep: +5
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    NY
    Age
    36
    Posts
    6,408
    Quote Originally Posted by SnnY
    -Oook?

    -Oook!
    damn you that was my guess


    i suppose ill go with "can i eat that bug crawlin on you?" cuz they do that too, but id bet anything ook oook was right

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •