Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 10 of 10

Thread: Three old black ladies

  1. #1
    hippychick's Avatar Memo, what memo? BT Rep: +5
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    In a State Of Confusion
    Posts
    3,506
    Three old black ladies were preparing for their first plane
    flight.

    The first lady said, "I don't know bout y'all, but I'm gonna
    wear me some hot pink panties on dis flight."

    "Why you gonna wear dat?" the other two asked.

    The first replied, "Cause, if dat plane goes down and I'm
    out dere laying butt-up in a corn field, dey gonna find me first."

    The second lady says, "Well, I'm gonna wear me some
    fluorescent orange panties."

    "Why you gonna wear dat?" the others asked.

    The second lady answered: "Cause if dat plane goes down and
    I'm floating butt-up in the ocean, dey can see me first."

    The third old lady says, "Well, I'm not going to wear any
    panties at all."

    "What, no panties?!" the others said in disbelief.


    "Dat's right," says the third lady. "I'm not wearing any
    panties, cause if dat plane goes down, the first thing they always look for is
    da black box!!!

  2. Funny S**t   -   #2
    Rat Faced's Avatar Broken
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Newcasil
    Age
    52
    Posts
    9,076

    An It Harm None, Do What You Will

  3. Funny S**t   -   #3
    cpt_azad's Avatar Colonel
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Surrey, BC
    Posts
    6,741
    lmfao

    Jeff Loomis: He's so good, he doesn't need to be dead to have a tribute.

  4. Funny S**t   -   #4
    ziggyjuarez's Avatar Poster
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Portland, Oregon
    Age
    28
    Posts
    25,160
    hahahaha

  5. Funny S**t   -   #5
    pretty good!

  6. Funny S**t   -   #6
    harsha11's Avatar Poster BT Rep: +1
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    101
    ha ha ha haaa BLACK BOX


    HA HA HA HA

  7. Funny S**t   -   #7
    dadelor's Avatar Supercalafragalistic BT Rep: +4
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    WonderLand
    Posts
    297
    Nice lol!!!! really good one

  8. Funny S**t   -   #8
    Skiz's Avatar (_8(I)
    Join Date
    May 2003
    Location
    CO
    Age
    40
    Posts
    29,624
    Quote Originally Posted by harsha11 View Post
    ha ha ha haaa BLACK BOX


    HA HA HA HA
    5 year old bump.



    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
    The FST Last.fm group

  9. Funny S**t   -   #9
    iLOVENZB's Avatar FST Crew BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Land gurt by sea
    Posts
    9,192
    Quote Originally Posted by Skizo View Post
    Quote Originally Posted by harsha11 View Post
    ha ha ha haaa BLACK BOX


    HA HA HA HA
    5 year old bump.
    Lol x2

  10. Funny S**t   -   #10
    VinX's Avatar ▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄ BT Rep: +5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    No Where
    Posts
    915
    Quote Originally Posted by Skizo View Post
    Quote Originally Posted by harsha11 View Post
    ha ha ha haaa BLACK BOX


    HA HA HA HA
    5 year old bump.

    rofl .. xD x2






Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •