Your Ad Here Your Ad Here
Results 1 to 8 of 8

Thread: Name of this song..

  1. #1

    Dry

    Hey guys, can you hook me up with the name of this song
    Code:
    http://ezshare.de/files-en/213687/this_song.mp3.html
    this is just the intro, sorry if it sounds so bad, i recorded it from my guitar a couple of days ago ( yeah, i have some guitar skillz lol ) , well, in the corus the song says something like: "let me go out, let me go out with the sound, let me go out.. " so, i really hope you can help me , i've been looking for it like for 3 weeks .. Thanks!

  2. Music   -   #2
    bigboab's Avatar Poster BT Rep: +1
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    30,399
    Could this be what you are looking for?

    by XSCAPE


    I wanna go outside, go outside, go outside, in the rain.

    Verse One (Tiny):
    I wanna go outside, in the rain,
    Oh, I said I wanna, I wanna go outside, in the rain.
    Cause I, I think I'm gonna cry,
    Cause I, I don't want you to see me cry,
    No, no, no, no.

    I wanna go outside, oh I wanna go, in the rain,
    It may sound crazy, but I wanna,
    I wanna go outside, yes I do, in the rain.
    Hear me out,
    Hey, hey, hey.

    Verse Two (Kandi):
    Once the rain starts falling on my face,
    Then you won't to see, a single trace.
    Right now I think I'm cryin',
    Because of you I'm dying.
    Don't want you to see me cry,
    Let me go, let me go, let me go.

    I just wanna go outside, in the rain,
    Oh, baby, oh I just wanna,
    Oh, don't want you to see me this way,
    In the rain,
    Oh, that's why, I've gotta go.

    Verse Three (Tiny):
    Once the sun comes out,
    And the rain is gone away,
    I know I'm gonna see a better day.
    Right now, I think I'm dyin',
    Because of you, I'm cryin',
    Don't want you to see me cry,
    Let me go, let me go, let me go.

    Hey hey hey hey.
    In the rain,
    I wanna go, I wanna go, I wanna go,
    (May sound crazy, may sound crazy).

    I wanna go outside, go outside, go outside, in the rain,
    (Oh I just wanna go),
    I've gotta go outside, yeah,
    I've just gotta hide the tears,
    In the rain.
    I don't want you to know,
    (May sound crazy, may sound crazy)
    Oh, yeah.
    I wanna go outside, go outside, go outside, in the rain,
    Can't let you see me like this,
    No baby, I don't want you to know,
    I don't want you to know, that I'm cryin,
    Crying, over you.
    In the rain,
    I don't want you to know,
    (May sound crazy, my sound crazy)
    Can't let you see me, I can't let you see me cryin',
    I wanna go outside, go outside, go outside, in the rain.
    No no, no no, oh, yeah,
    I gotta go, yeah,
    I've gotta go,
    I, I, I, I've gotta go, outside,
    In the rain.
    Baby, you wouldn't understand if I told you.
    Last edited by bigboab; 12-23-2004 at 08:03 PM.
    The best way to keep a secret:- Tell everyone not to tell anyone.

  3. Music   -   #3
    Skiz's Avatar (_8(I)
    Join Date
    May 2003
    Location
    CO
    Age
    40
    Posts
    29,631
    Your guitar playing makes it sound like Violent Femmes - Blister in the Sun but it could also be Colin Hay - I just don't think I'll ever get over you.

    I think it must be one of those though. If your positive on the lyrics, then its the latter.
    Last edited by Skizo; 12-23-2004 at 08:15 PM.



    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
    The FST Last.fm group

  4. Music   -   #4
    orcutt989's Avatar Blargh
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    States
    Posts
    2,227
    ( yeah, i have some guitar skillz lol )
    You deserve death.
    It is Violent Femmes- Blister in the Sun
    Maybe if you played the entire song, instead of 5 notes of it. You could say..
    ( yeah, i have some guitar skillz lol )
    Play the whole song, decent, and you can live again.
    But your family wont.
    ( yeah, i have some guitar skillz lol )
    Crap that just makes me laugh so hard everytime. I didnt think anyone actually talked like that. Is that what you say to girls at school?
    Last edited by orcutt989; 12-23-2004 at 10:46 PM.

  5. Music   -   #5
    thanks guys for your help , you were right it was from Violent Femmes this song 0wnz ! and orcutt989, dude, dont take so seriously i was just being sarcastic, i know i suck playing guitar, my 90 y.o granma plays it better

  6. Music   -   #6
    Quote Originally Posted by orcutt989
    You deserve death.
    It is Violent Femmes- Blister in the Sun
    Maybe if you played the entire song, instead of 5 notes of it. You could say..

    Play the whole song, decent, and you can live again.
    But your family wont.

    Crap that just makes me laugh so hard everytime. I didnt think anyone actually talked like that. Is that what you say to girls at school?
    Meh, I could do worse.
    Q6600 @ 3.42Ghz | Gigabyte EP35-DS3R | EVGA 8800GT 721/1802/2006 w/ Accelero S1 | 4gb Crucial DDR2 @ 760mhz | 750gb Hitachi 7k1000 | Corsair 520HX | 2 x Samsung SyncMaster T240 24" | Windows 7 Ultimate

  7. Music   -   #7
    bigdawgfoxx's Avatar Big Dawg
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Texas
    Age
    29
    Posts
    3,833
    Just type in like one line of lyrics you know...put quotation marks around them, and then type in lyrics out of the quotation marks on google...it will tell ya
    [SIZE=1]AMD 4200 X2 @ 2.65Ghz, ASRock 939-VSTA
    1.75GB PC3200, 2 X 160GB Seagate w/ 8MB Buffer
    HIS Radeon X800 Pro, Antec Super Lanboy Aluminum

  8. Music   -   #8
    Skiz's Avatar (_8(I)
    Join Date
    May 2003
    Location
    CO
    Age
    40
    Posts
    29,631
    Another mystery solved by the Skiz



    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
    The FST Last.fm group

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •