Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Mercenaries Loading

  1. #1
    Poster
    Join Date
    Oct 2003
    Posts
    2,034
    Why is Mercenaries taking forever to load?
    ive loaded the first part but now that ive made my profile its loading again and its takin forever the first loading took about like 5 minutes and on the second loading its been past like 9 minutes

  2. Games   -   #2
    n18's Avatar Death God
    Join Date
    Dec 2002
    Posts
    675
    ulpoad it to your harddrive..it will load much faster

  3. Games   -   #3
    What system you got it in?

    I played for like 45 min. Pretty good so far. I like 3rd person but the camera is too close to the guy.
    Need a cheap/easy way of modding your xbox? Check this out.


  4. Games   -   #4
    asmithz's Avatar Hi-Definition
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    11,082
    Quote Originally Posted by n18
    ulpoad it to your harddrive..it will load much faster
    Yeah on the hard drive it takes less then 5 seconds to load. It probly the media your using, xbox is picky on what it allows.

  5. Games   -   #5
    How do you know he doesnt have the ps2 copy?

    But yea, its prob the media. If not the burn speed or the dvd drive.
    Need a cheap/easy way of modding your xbox? Check this out.


  6. Games   -   #6
    silent h3ro's Avatar Poster BT Rep: +9BT Rep +9
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Detroit
    Age
    27
    Posts
    4,461
    God y does my game have to dl so damn slowly. :mad2:

  7. Games   -   #7
    Smith's Avatar Since 1989.. BT Rep: +1
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    in a plane, high as fuck
    Posts
    5,637
    awesome, im gonna go buy this game, does it have online?

  8. Games   -   #8
    silent h3ro's Avatar Poster BT Rep: +9BT Rep +9
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Detroit
    Age
    27
    Posts
    4,461
    Quote Originally Posted by TheCanuk
    awesome, im gonna go buy this game, does it have online?
    nope

  9. Games   -   #9
    no online, how long does the sp take? avrg?
    -TiMz

  10. Games   -   #10
    silent h3ro's Avatar Poster BT Rep: +9BT Rep +9
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Detroit
    Age
    27
    Posts
    4,461
    Quote Originally Posted by Timz
    no online, how long does the sp take? avrg?
    Idk but even if u do finish I think u can do whatever u want. Ur free to rome the city or country or whatever. It's supppoised to be a long lasting game from what I hear.
    Last edited by silent h3ro; 01-14-2005 at 12:33 AM.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •