Your Ad Here Your Ad Here
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: can i tell ya a funny story!!

  1. #1
    bujub22's Avatar THE GREAT
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    ny
    Age
    38
    Posts
    9,989
    ok heres it go for the ones that know that ive been road trippin it for the last 2 months i came across another funny situation


    the other night my cousin and a friend we call the indian (jus cuz he's half but so am i )...anyway the 2 turds get this girl and they need somewhere to take her to do the deed so they take her 2 this old friend that we stop chillin with cuz we found out he swings both ways and was givin indecent propsals to ppl anyway ..

    they take her back there and make a long story short ..they end up with a 7 man to 1 girl gangbang ,they told me there were 3 gay guys there while the gamgbang was goin on and that touchee felle's were been made during the ganbang with the gay guys

    the indian tho was downing a bottle of conyak to himself,and during the gangbang he passed out drunk so me and my cousin decided to play with his head

    the next morning he asked how the end of the night went ?

    we told him "damn son u dont remember that fucked up shit "
    he goes what!?
    we told him that when he passed out 1 of the gay guys decided to suck you D ck!
    he goes stop playin
    i said word mon we thought u wake up when they shoved 2 fingers in your

    he goes yo that shit did'nt happen why ya aint stop them
    yo we go it was 5 guys to 1 what was we to do
    and he trippin the whole time sayin his ass hurt we jus kept make ass jokes and prison bitch names ,the shit was funny as hell we led this joke run on fo like 3 days before we told him the truth, if we did'nt it would had led to a ugly revenge note but the moral of the story is dont fall a sleep drunk with 3 gay guy in the room


    sorry if i offend someone

  2. Lounge   -   #2
    S!X's Avatar L33T Member BT Rep: +5
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    7,734
    Quote Originally Posted by bujub22
    they take her back there and make a long story short ..they end up with a 7 man to 1 girl gangbang ,they told me there were 3 gay guys there while the gamgbang was goin on and that touchee felle's were been made during the ganbang with the gay guys
    LMFAO!!!!!!!!!!!

  3. Lounge   -   #3
    DarthInsinuate's Avatar Died in battle
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Arkham Asylum
    Posts
    5,001
    did anyone else interpret that as having an all Jamaican cast?
    The Sexay Half Of ABBA And Max: Freelance Plants

  4. Lounge   -   #4
    DanB's Avatar Smoke weed everyday
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    London, so fuck y'all
    Age
    38
    Posts
    22,104

  5. Lounge   -   #5
    TheDave's Avatar n00b
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    yorkshire, england
    Age
    31
    Posts
    6,982
    write a book

  6. Lounge   -   #6
    Skiz's Avatar (_8(I)
    Join Date
    May 2003
    Location
    CO
    Age
    40
    Posts
    29,624



    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ
    The FST Last.fm group

  7. Lounge   -   #7
    ziggyjuarez's Avatar Poster
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Portland, Oregon
    Age
    28
    Posts
    25,160

    2005

  8. Lounge   -   #8
    Tweedy old crow
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Scotland
    Age
    34
    Posts
    700
    Does no one else find it disturbing that bujub has a problem with gay guys?

    You actually stopped hanging out with someone because he's bisexual?



  9. Lounge   -   #9
    TheDave's Avatar n00b
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    yorkshire, england
    Age
    31
    Posts
    6,982
    Quote Originally Posted by Skweeky1
    Does no one else find it disturbing that bujub has a problem with gay guys?

    You actually stopped hanging out with someone because he's bisexual?

    where does it say that?

  10. Lounge   -   #10
    Quote Originally Posted by Skweeky1
    Does no one else find it disturbing that bujub has a problem with gay guys?

    You actually stopped hanging out with someone because he's bisexual?

    Maybe it was more the "givin indecent propsals to ppl" bit that was bothering him.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •