Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 11 to 20 of 52

Thread: [GA] SweDVDr invite!

  1. #11
    ConkiZz's Avatar Arrrgh! BT Rep: +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    436
    Quote Originally Posted by Popov View Post
    LOL !. Worst translation ever xD, Did you use google translate for it ?

    And Lund is not 150 mi like in the speedtests.

    Quote Originally Posted by TNAWrestling View Post
    blablabla
    This thread is very funny actually !

    Btw, Riktigt fin giveaway Conkizz. Hoppas bara du bjuder in någon riktigt bra och inte bara tar första bästa . Hellre ingen än några halvbra
    Tackar! Ska försöka hitta några bra, bör ju finnas

  2. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #12
    freind, i know little bit, i am not native swede but i live here.

    yes recently i moved to göteborg. your are right malmo is close to lund. 30 minutes
    Last edited by proton; 01-08-2009 at 08:18 PM.

  3. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #13
    TNAWrestling's Avatar Poster BT Rep: +20BT Rep +20BT Rep +20BT Rep +20
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Near my PC
    Posts
    144
    Whatever.

  4. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #14
    Quote Originally Posted by ConkiZz View Post
    Quote Originally Posted by Popov View Post
    LOL !. Worst translation ever xD, Did you use google translate for it ?

    And Lund is not 150 mi like in the speedtests.



    This thread is very funny actually !

    Btw, Riktigt fin giveaway Conkizz. Hoppas bara du bjuder in någon riktigt bra och inte bara tar första bästa . Hellre ingen än några halvbra
    Tackar! Ska försöka hitta några bra, bör ju finnas
    Best of luck to everyone
    Last edited by proton; 01-08-2009 at 08:20 PM.

  5. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #15
    NinjaX's Avatar Wanted by the IFPI
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    /usr/bin/
    Age
    35
    Posts
    224
    I would like to throw my name in the hat.

    Thanks for giving us the opportunity to join this great lair of dvdr.

    As you can see from my flag, i am from Denmark - wich is a nordic country as far as i know

    Speedtest 1 connecting to Malmö server:

    http://www.speedtest.net/result/386558905.png

    Speedtest 2 connecting to Stockholm server:

    http://www.speedtest.net/result/386559883.png

    Ratio Proof - ScT: http://i40.tinypic.com/2dum1rl.jpg
    Ratio Proof - PTN: http://i44.tinypic.com/2d2brx4.jpg

    Im donator of both sites , not sure why i censored it :/

    Im an avid movie freak and i would love to get into this tracker.
    I will ofcourse follow any trackers rules & stay active both in irc, their forums & ofcourse use the tracker for content
    My speedtests is not that great, but its manageable enough to get a decent ratio.

    - hvis du har brug for andre informationer (ratio proofs, etc) så er du fri til at sende mig en PM over FST.

    Tak fordi du overvejer at invitere mig.

    ~ NinjaX
    Last edited by NinjaX; 01-09-2009 at 05:56 PM. Reason: fixed a few things
    WARNING: The above post can contain
    lack of common sense & ignorance - readers discretion is advised.



  6. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #16
    Night0wl's Avatar GoaHead BT Rep: +6BT Rep +6
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    On an island
    Age
    45
    Posts
    1,525
    Jeg håber du kan læse dansk, fordi jeg er ikke særlig god til at skrive svensk.

    Jeg faktisk interresseret i at se om denne side virkelig er så god, som alle siger. Jeg har prøvet at spørge andre lidt mere om den, men har ikke rigtig fået noget svar.

    I stedet for at poste screens og speedtests, så har jeg nogle spørgsmål til dig. Jeg kan sige med det samme at min hastighed er 2Mbit/0.5Mbit, men jeg klarer mig allevegne.

    Er mange non-scene film på trackeren? (Jeg er allerede medlem af NB, DB og TTi, så hvis ikke, er jeg ikke interresseret)

    Er det sværere at seede tilbage på SweDVDr end andre trackers? Har de seedpoints system eller lignende for at hjælpe os langsomme brugere? Hvad er ratiokrav og grace-period for nye brugere?

    Hvor mange torrents er der?

    Er kontoen du giver invites fra byttet eller har nogen ovenstående byttet? (Jeg har bestemt ikke lyst til at blive slettet på grund af at de fanger en eller anden klovn, der prøver at bytte for andre trackers)

    Om dette har fanget din interresse + jeg har lyst til at joine, så kan du bare få brugernavn/links gennem PM, for jeg er en god medlem allevegne.

    Du må gerne svare på svensk. Jeg kan godt læse det, samt dansk, norsk, lidt islandsk, er bare ikke god til at skrive det. Du må også gerne svare gennem PM, om det er lidt meget info for public.

    P.S. Jeg bor på Færøerne, men svenskarar skilja aloftast ikki føroyskt.. Eg vænti at eingin her skilir, tá ið eg skrivi á mínum móðurmáli

  7. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #17
    Hello!

    I would like to request an invite!

    Ratioproofs/speedtest:
    What.cd
    Bit-hdtv
    Torrentleech
    Swebits
    Speedtest

    Motivering: Jag älskar att kolla på film och har hittills laddat hem det mesta ifrån Swebits. Oftast ser jag på filmer i dvdr-format och jag skulle hemskt gärna ha en ännu bättre källa för det än den tidigare nämnda!
    Last edited by luetin; 01-08-2009 at 08:52 PM.

  8. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #18
    dpds's Avatar one step ahead BT Rep: +5
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    ussr
    Posts
    224
    Quote Originally Posted by vpg8000 View Post
    Quote Originally Posted by becomehokage View Post
    Seriously do people watch dvd-r's anymore? :/
    Not many. But obviously this is a hot invite because of level.
    totally agreed.
    Dinkin flicka!

  9. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #19
    ConkiZz's Avatar Arrrgh! BT Rep: +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40BT Rep +40
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    436
    Quote Originally Posted by Blue_Skies View Post
    Jeg håber du kan læse dansk, fordi jeg er ikke særlig god til at skrive svensk.

    Jeg faktisk interresseret i at se om denne side virkelig er så god, som alle siger. Jeg har prøvet at spørge andre lidt mere om den, men har ikke rigtig fået noget svar.

    I stedet for at poste screens og speedtests, så har jeg nogle spørgsmål til dig. Jeg kan sige med det samme at min hastighed er 2Mbit/0.5Mbit, men jeg klarer mig allevegne.

    Er mange non-scene film på trackeren? (Jeg er allerede medlem af NB, DB og TTi, så hvis ikke, er jeg ikke interresseret)

    Er det sværere at seede tilbage på SweDVDr end andre trackers? Har de seedpoints system eller lignende for at hjælpe os langsomme brugere? Hvad er ratiokrav og grace-period for nye brugere?

    Hvor mange torrents er der?

    Er kontoen du giver invites fra byttet eller har nogen ovenstående byttet? (Jeg har bestemt ikke lyst til at blive slettet på grund af at de fanger en eller anden klovn, der prøver at bytte for andre trackers)

    Om dette har fanget din interresse + jeg har lyst til at joine, så kan du bare få brugernavn/links gennem PM, for jeg er en god medlem allevegne.

    Du må gerne svare på svensk. Jeg kan godt læse det, samt dansk, norsk, lidt islandsk, er bare ikke god til at skrive det. Du må også gerne svare gennem PM, om det er lidt meget info for public.

    P.S. Jeg bor på Færøerne, men svenskarar skilja aloftast ikki føroyskt.. Eg vænti at eingin her skilir, tá ið eg skrivi á mínum móðurmáli
    Danskan är inga problem, som en förvrängd skånska bara

    Du kommer klara dej bra med 0.5mbit upp. Att seeda tillbaks har inte varit några problem för mej, med 2.5mbit upp. Dom har ett bouns system där man som max kan få 40p/veckan, om man seedar 40gb+. För dessa kan man sedan "köpa" lite olika saker, ex -gb så man kan ta bort mäng downloaded. Det finns en del non-scene filmer.
    Jag blev invitead för längesen, så kontot har jag inte bytt till mej.
    Men om du redan har NB,DB och TTi så tror jag dock inte du behöver swedvdr.
    Är det något mer du undrar över eller vill veta så är det bara att PM'a mej

  10. BitTorrent Invite Giveaways & Trades   -   #20
    mbewe's Avatar gunslinger BT Rep: +1
    Join Date
    Sep 2008
    Age
    44
    Posts
    414
    Quote Originally Posted by becomehokage View Post
    Seriously do people watch dvd-r's anymore? :/

    hmm yeah I do mostly why is so speciall ?

Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •